Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua raskausaikaisen tyrän kanssa?

Vierailija
22.04.2012 |

Onko jollain kokemuksia ja mikä auttaisi? Olen nyt rv 36 ja tuntuu, että en enää jaksa tätä viiltävää kipua. Joo, eihän tässä oo enää ku neljä(pahimmillaan 6) viikkoa, mut en jaksa. Sattuu todella paljon varsinkin kun kumartuu, liikkuu tai nostaa. Ei ole vaivannut ennen raskautta. Häviääkö synnytyksen jälkeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli napatyrä ja raskausaikana alkoi vihloa tosi ilkeästi. Soitin sairaalaan (olin ennen raskautta leikkausjonossa) ja sanoin, että tyrä on entistä kipeämpi, niin totesivat vaan, että koeta kestää. Ei kuulemma leikata raskaana ollessa, ellei välitöntä hengenvaaraa ole. Tyräkipu kyllä helpotti, kun vauva syntyi ja leikattiin n. 4 kuukautta synnytyksen jälkeen.

Vierailija
2/4 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tartti leikkausta synnytyksen jälkeen? Voi plääh, oisin toivonu että helpottaa itekseen kun vauva on ulkona. Valittelitko siitä loppuaikana lääkärille, onko toi mikään peruste käynnistää synnytystä paria viikkoa aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tartti leikkausta synnytyksen jälkeen? Voi plääh, oisin toivonu että helpottaa itekseen kun vauva on ulkona. Valittelitko siitä loppuaikana lääkärille, onko toi mikään peruste käynnistää synnytystä paria viikkoa aiemmin?

Kyllä kipu varmaan helpottaakin huomattavasti heti vauvan synnyttyä, mutta tyrä ei välttämättä kuroudu umpeen itsekseen synnytyksen jälkeen vaan pitää jossain vaiheessa leikata. Ei ole iso leikkaus.

Vierailija
4/4 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että tämä vauvakin joudutaan leikkaamaan, kun on edelleen perätilassa ja just ennen raskautta leikattiin umppari. Täytyy toivoa että ei vaivaa niin paljon. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi