Katsoiko miehesi alapäähäsi synnytyssalissa?
Ottiko jopa valokuvia alakerrasta H-hetken aikaan sukulaisille esiteltäväksi?
Kommentit (18)
Kuvia otettiin vasta synnytyksen jälkeen ja synnytyksen ajan mies pysyi pääpuolipäässä. Asia oli etukäteen sovittu.
Just kun lapsi oli tulossa ulos, niin sairaanhoitaja huusi miehelle että kamera esille, ja mä tokasin että et kyllä ota!
ja pysyi vieressä "yläpäässä" ;) Olisi varmaan pyörtynyt jos olisi "alakertaan" katsellut!
Itse pyysin, ettei katsoisi :) Pysyi sitten pään vieressä koko sen kuusi minuuttia, mitä ponnistusvaihe kesti.
tai oikeasti paljon pahempaa!! ei ihme jos ei sen jälkeen seksi enää maita.
tai oikeasti paljon pahempaa!! ei ihme jos ei sen jälkeen seksi enää maita.
on seksi tuon jälkeen maistunut oikein hyvin, ekan kerran jo 10 päivää synnytyksestä ;)
Sanoi, että haluaa pitää sen alueen pyhitettynä seksille, ettei tule suuseksin aikana mitään "mielikuvia" päähän. Ja näin oli minunkin mielestä oikein hyvä.
kun leikkasi napanuoran. Itse synnytyksen aikana pysyi kyllä toisessa päässä sänkyä.
Kuvia ei otettu, eikä näkymistä ole keskusteltu. :D
Pysyi pääpuolella koko ponnistusvaiheen ajan. Kuvat otettiin vasta kun vauva oli maailmassa :)
Kuvia ei ottanut, koska hän oli tukenani ja seurasi supistuksia monitorilta ja ohjasi ponnistuksia yms. Synnytyksessä ei tapahtunut mitään dramaattista ja mitään ei leikattu/revennyt, joten kai sitä omaa lastansa saa sieltä kurkkia, vaikkei kokonaan ollutkaan pihalla.
mitä mieheni katsoi ja mitä ei, mutta kuvia ei kyllä taatusti ottanut! :D