aterioiden hinta hotelleissa
Minulla olisi kysymys ruokailuja koskien. Jos emme varaa aterioita etukäteen, voihan hotellin ravintoloissa kuitenkin käydä aamiaisella tai päivällisellä? Mitä ateriat hotelleissa (esim. Blue village Kreeta) suurinpiirtein maksavat? Kiitos :)
Kommentit (3)
Eli minua kiinnostaa esim. Theo-hotelli... kuinka paljon ateriat maksavat paikan päällä ostettuna?
Siinä hotellissa ei minun tietääkseni ole etukäteen ostettuna lasten ateriat ilmaisia.
Hei,
Theo-hotellissa aamiainen maksaa tällä hetkellä paikan päältä ostettaessa 7 euroa, ja päivällinen 12 euroa. Aamiaisten hinnat ovat suunnilleen samaa luokkaa (n. 7-15e/hlö) kaikissa alueen hotelleissa. Lapset syövät Theo –hotellilla puoleen hintaan, mikäli ateriat varataan etukäteen.
Ystävällisin terveisin,
Mimmi/Finnmatkat
Hei,
Hotellien ravintoloissa voi etenkin Kreikassa käydä syömässä, vaikka aterioita ei olisi varattu etukäteen. Yleisesti ottaen hotelliaamiaiset Kreetalla ovat n. 7-15 euroa henkilöä kohden. Hotellien a’la carte –ravintoloiden hinnat ovat suurinpiirtein samoja kuin muissakin ravintoloissa.
Blue Village Caldera Beach –hotellin buffet-aterioiden hinnat ovat tällä hetkellä seuraavat: aamiainen 7,5 euroa, lounas 11 euroa, illallinen 15 euroa. Blue Village Creta Paradise –hotellin hinnat tällä hetkellä: aamiainen 12 euroa, lounas 20 euroa ja illallinen 20 euroa. Juomat eivät välttämättä sisälly hintoihin.
Paikan päällä varatessa lapset syövät usein puoleen hintaan kun taas etukäteen varattaessa alle 12-vuotiaiden lasten ateriat ovat ilmaisia.
Ystävällisin terveisin,
Mimmi/Finnmatkat