Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aterioiden hinta hotelleissa

Vierailija
22.04.2012 |

Minulla olisi kysymys ruokailuja koskien. Jos emme varaa aterioita etukäteen, voihan hotellin ravintoloissa kuitenkin käydä aamiaisella tai päivällisellä? Mitä ateriat hotelleissa (esim. Blue village Kreeta) suurinpiirtein maksavat? Kiitos :)

Kommentit (3)

1/3 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Hotellien ravintoloissa voi etenkin Kreikassa käydä syömässä, vaikka aterioita ei olisi varattu etukäteen. Yleisesti ottaen hotelliaamiaiset Kreetalla ovat n. 7-15 euroa henkilöä kohden. Hotellien a’la carte –ravintoloiden hinnat ovat suurinpiirtein samoja kuin muissakin ravintoloissa.

Blue Village Caldera Beach –hotellin buffet-aterioiden hinnat ovat tällä hetkellä seuraavat: aamiainen 7,5 euroa, lounas 11 euroa, illallinen 15 euroa. Blue Village Creta Paradise –hotellin hinnat tällä hetkellä: aamiainen 12 euroa, lounas 20 euroa ja illallinen 20 euroa. Juomat eivät välttämättä sisälly hintoihin.

Paikan päällä varatessa lapset syövät usein puoleen hintaan kun taas etukäteen varattaessa alle 12-vuotiaiden lasten ateriat ovat ilmaisia.

Ystävällisin terveisin,

Mimmi/Finnmatkat

Vierailija
2/3 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minua kiinnostaa esim. Theo-hotelli... kuinka paljon ateriat maksavat paikan päällä ostettuna?

Siinä hotellissa ei minun tietääkseni ole etukäteen ostettuna lasten ateriat ilmaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Theo-hotellissa aamiainen maksaa tällä hetkellä paikan päältä ostettaessa 7 euroa, ja päivällinen 12 euroa. Aamiaisten hinnat ovat suunnilleen samaa luokkaa (n. 7-15e/hlö) kaikissa alueen hotelleissa. Lapset syövät Theo –hotellilla puoleen hintaan, mikäli ateriat varataan etukäteen.

Ystävällisin terveisin,

Mimmi/Finnmatkat