Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatteko uskollisuutta salarakkaaltanne?

Vierailija
22.04.2012 |

Kertokaa mielipiteitä? Loukkaannutteko, jos salasuhde pettää teitä. Pitäisikö loukkaantua? Jos, niin miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin salarakas-kuvioihin ei liity mitään "isntitutionaalisia" paineita, joten suhde on hyvin helppo lopettaa, jos odotukset eivät kohtaa.

Jos pettää puolisoaan, niin uskollisuus ja rehellisyys yleensäkään eivät ehkä ole kovin tärkeitä arvoja ihmiselle. Vaikkei niitä "institutionaalisia paineita" suhteen jatkumiselle olisikaan, niin voi olla syitä pitää kiinni vanhasta salasuhteesta, vaikka olisi sutinoita muuallakin. Kyllähän esim. helppo seksi kelpaa varsinkin miehille.

Vierailija
22/24 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaani on naimisissa ja itse olen sinkku. Todellakin loukkaannun jos se kävis panemassa muitakin naisia. Ja ajatuskin siitä, et se panis vaimoaan on veret seisauttava... Onneksi kuitenkaan näin ei ole ja olen miehen ainut seksikumppani.

Mutta itse kun sinkku olen, niin jos mahdollisuus tulee, niin totta kai "petän". Eipä mies siitä tykkää, mutta mitäs on edelleen vaimonsa kanssa, eikä minun. Tästä olemme keskustelleet ja molemmat tyydymme nyt tähän ratkaisuun, toistaiseksi.

Voi luoja miten sinisilmäisiä te salarakasraukat olette. Mies sanoo, ettei muka pane vaimoaan ja te uskotte. Kai se on helpompaa pettää itseään uskomalla ukkomiehen löpinät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin salarakas-kuvioihin ei liity mitään "isntitutionaalisia" paineita, joten suhde on hyvin helppo lopettaa, jos odotukset eivät kohtaa.

Jos pettää puolisoaan, niin uskollisuus ja rehellisyys yleensäkään eivät ehkä ole kovin tärkeitä arvoja ihmiselle. Vaikkei niitä "institutionaalisia paineita" suhteen jatkumiselle olisikaan, niin voi olla syitä pitää kiinni vanhasta salasuhteesta, vaikka olisi sutinoita muuallakin. Kyllähän esim. helppo seksi kelpaa varsinkin miehille.

Valitettavasti salasuhteissa ei aina ole kyse vain siitä helposta seksistä. Paino sanalla valitettavasti - kaikki olisi niin paljon yksinkertaisempaa, jos näin olisi. Tärkeintä on vain saada olla yhdessä ja nähdä ja jutella. Välillä minusta tuntuu, että miehelle tämän keskustelu, pitkillä lounailla tai illallisilla istuskelu riittää jopa paremmin kuin minulle.

Vierailija
24/24 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti salasuhteissa ei aina ole kyse vain siitä helposta seksistä. Paino sanalla valitettavasti - kaikki olisi niin paljon yksinkertaisempaa, jos näin olisi. Tärkeintä on vain saada olla yhdessä ja nähdä ja jutella. Välillä minusta tuntuu, että miehelle tämän keskustelu, pitkillä lounailla tai illallisilla istuskelu riittää jopa paremmin kuin minulle.

Eihän tietenkään tarvitse olla kyse vain seksistä, mutta peruskuvio on sama: halutaan jostain syystä säilyttää vanha suhde, vaikka kiikarissa olisi joku uusi. Näinhän pettäjä toimii avioliittonsakin kanssa, joten miksei sama toistuisi myös salasuhteessa? Miksi luopua jostain, kun valehtelemalla voi saada kaiken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme