Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatteko uskollisuutta salarakkaaltanne?

Vierailija
22.04.2012 |

Kertokaa mielipiteitä? Loukkaannutteko, jos salasuhde pettää teitä. Pitäisikö loukkaantua? Jos, niin miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin elän mieheni kanssa. En sietäisi, jos salarakkaani istuisi kotonaan puhelimen ääressä odottamassa soittoani. Se olisi takertumista. Tarkoitukseni on vain pitää silloin tällöin hauskaa (eli hyvää seksiä) hänen kanssaan. Hän ei kiinnostaisi minua enää, jos alkaisi pitää minua vakituisena kumppaninaan. Jännitys häviäisi. Haluan olla saalistaja ,joka ei ole varma saaliistaan.

Vierailija
2/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä odotan. Minun ja rakastajani suhde ei ole pelkkää seksiä, se on paljon muutakin. Tietyllä tavalla olemme sielunkumppaneita, eikä siihen mielestäni muita väliin mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään uskollisuusodotuksia noudata! Olette aika naiiveja, jos näin uskotte.

Vierailija
4/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän voi sitä vaatia. Salamieheni on sinkku, itse naimisissa, joten hänhän on vapaa tekemään mitä haluaa. En sano, että siitä pitäisin, mutta näin se vaan on.

Vierailija
5/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakastajattarellani on muitakin miehiä. Olen mustasukkainen kovastikin, mutta minkä voin.

Vierailija
6/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puolisoaan pettävällä ihmisellä ei pitäisi olla mitään syytä vaatia uskollisuutta keneltäkään toiselta. Jos pettää, niin miksi petetyksi tuleminen häiritsisi?

Vierailija
7/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tiedän, ettei rakastajallani ole muita kuin minä. Ja jos muita tulee, hän kyllä siitä kertoo ja meidän juttu on sitten siinä. Näin yksinkertaista.

Vierailija
8/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tiedän, ettei rakastajallani ole muita kuin minä. Ja jos muita tulee, hän kyllä siitä kertoo ja meidän juttu on sitten siinä. Näin yksinkertaista.

Ihmisethän ovat aina niin rehellisiä, mitä tulee muihin kumppaneihin ;)

Vierailija
9/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se niinkin, mutta myös niin että sille salarakkaalle on helpompi olla rehellinen. Miksi hänelle valehtelisi? Ei ole kuitenkaan mikään seurustelusuhde, jossa vaaditaan uskollisuutta. Siksi voi hyvin kertoa, jos uusi kierroksessa.

Vierailija
10/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua sinänsä, minähän olen naimisissa niin millä oikeudella vaadin toiselta uskollisuutta?

Jotenkin siitä tulee käytetty olo jos kakkonen käy suhaamassa muitten kanssa.

Vierailija
11/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa selviää että sekä miehenne että salarakkaanne on rakastunut johonkin toiseen naiseen, eivätkä halua enää mitään teidän kanssanne?

aviomies jättäisi ja muuttaisi tämän toisen naisen luo, salarakas ei enää vastaisi yhteydenottoihin etkä enää tapaisi häntä ollenkaan.

mitäs sitten?

Vierailija
12/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mulla ei ikinä käynyt mielessäkään, että salarakkaallani olisi ollut muita. Saatoin jopa miettiä, etteikö se muka muita saisi, kun pitää minuun "tyytyä."

Ei se olisi mitenkään mihinkään vaikuttanut, vaikka sillä oliskin ollut joku minun lisäkseni, hyvää kannattaa jakaa;D

Vierailija
13/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaani on naimisissa ja itse olen sinkku. Todellakin loukkaannun jos se kävis panemassa muitakin naisia. Ja ajatuskin siitä, et se panis vaimoaan on veret seisauttava... Onneksi kuitenkaan näin ei ole ja olen miehen ainut seksikumppani.

Mutta itse kun sinkku olen, niin jos mahdollisuus tulee, niin totta kai "petän". Eipä mies siitä tykkää, mutta mitäs on edelleen vaimonsa kanssa, eikä minun. Tästä olemme keskustelleet ja molemmat tyydymme nyt tähän ratkaisuun, toistaiseksi.

Vierailija
14/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naimisissa, itse olen sinkku. Se mitä tekee oman äijänsä kanssa, ei minulle kuulu, vaikka tietysti en sitäkään halua ajatella. Mutta jos olisi minun lisäkseni vielä joku muu salasutina, niin kyllä loukkaantuisin. Itse en halua enkä pysty muiden kanssa olemaan koska tunteita mukana jo liikaa.

Vierailija
15/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaani on naimisissa ja itse olen sinkku. Todellakin loukkaannun jos se kävis panemassa muitakin naisia. Ja ajatuskin siitä, et se panis vaimoaan on veret seisauttava... Onneksi kuitenkaan näin ei ole ja olen miehen ainut seksikumppani.

Mutta itse kun sinkku olen, niin jos mahdollisuus tulee, niin totta kai "petän". Eipä mies siitä tykkää, mutta mitäs on edelleen vaimonsa kanssa, eikä minun. Tästä olemme keskustelleet ja molemmat tyydymme nyt tähän ratkaisuun, toistaiseksi.

Ei pane vaimoaan joo, ei varmaan. :DDDDDD

Vierailija
16/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi luulette ettei pettäisi sinua? Hmm eihän salarakas sua petä vaan omaa vaimoaan, kihlattuaan tai tyttöystävää.

Vierailija
17/24 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi luulette ettei pettäisi sinua? Hmm eihän salarakas sua petä vaan omaa vaimoaan, kihlattuaan tai tyttöystävää.

Eihän salarakasta voi pettää?

Tämä varmaan riippuu täysin siitä, mitä on yhdessä sovittu. Periaatteessa pettämistä on kaikki se, kun toimitaan toisin kuin on toiselle luvannut. Jos on luvannut salarakkaalleen olla etsimättä muita, on tämänkin lupauksen rikkominen tavallaan pettämistä.

Näihin salarakas-kuvioihin ei liity mitään "isntitutionaalisia" paineita, joten suhde on hyvin helppo lopettaa, jos odotukset eivät kohtaa. Minä ainakin olen päättänyt, että salarakkaani olisi hyvin nopeasti ex, jos jotain muuta sutinaa paljastuisi. Oman puolisot on asia erikseen - vaimolle en osaa olla mustasukkainen. Myös itse olen naimisissa ja ymmärrän kyllä aviolliset velvollisuudet.

Vierailija
18/24 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin heivaisin salarakkaani, jos paljastuisi, että hänellä on joku toinenkin. On tarpeeksi rankkaa muutenkin koko kuvio, huono omatunto, kiinnijäämisen pelko jne, että jos toinen sutisi siinä sivussa vielä jonkun toisen kanssa, niin terve menoa.

Vierailija
19/24 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatinut minulta ehdotonta uskollisuutta (ja toistemme puolisot ymmärrämme kyllä ja seksiä ei avioliitoissamme juuri ole)ja vähitellen minustakin on alkanut tuntumaan siltä, etten kestäisi ajatusta että olisi muiden kanssa. Suhteemme on jatkunut jo 4v ja rakkaus vain syvenee....ihanaa, mutta myös raastavaa :(

Vierailija
20/24 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän salarakasta voi pettää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme