Onko Nelly Hristova venäläinen?
Kommentit (18)
olin juuri sanomassa että Hristova kuulostaa bulgarialaiselta.
Nelly on supisuomalainen Kärkkäinen. Oli tosin naimisissa bulgarialaisen miehen kanssa, sittemmin ovat hekin jo eronneet mutta sukunimi jäi Nellylle edelleen.
Nelly on supisuomalainen Kärkkäinen. Oli tosin naimisissa bulgarialaisen miehen kanssa, sittemmin ovat hekin jo eronneet mutta sukunimi jäi Nellylle edelleen.
Tässä Nellyn ex-mies jolta sukunimi on peräisin...
jotain kolmenkympin paikkeilla, kai.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2012 klo 00:03"]
Siis se Kotikadun Ninniä esittävä näyttelijä?
[/quote]
Hah hah haa!! :D Voi että miten hölmöltä kuulostava kysymys?? Eikö netti pelaa vai etkö osaa haulla etsiä tietoa mun serkusta!!?? Vähän joo ottaa tän tyyliset kommentit päähän kun tietää että kyse on oman suvun jäsenestä.
No kerron sulle nyt kun et vielä tiennyt että Nelly on ihan SUOMALAINEN! Venäjällä nimittäin ei kovin monen entinen ja oikea sukunimi taida olla Kärkkäinen??? Vai kuinka??
Joo kyllä se niin on mutta Nelly on ikäisekseen nuoren näköinen niin kuin minäkin että ei pahemmin ryppyvoiteille ole vielä käyttöä! :D HAH!!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2012 klo 00:06"]
[/quote]
Voi voi mitä kakkaa siellä joku kirjoittanut onkaan! No onneksi minä tunnen Nellyn paremmin kuin te muut niin voin oikaista kaikki väärät jutut hänestä alkuunsa ja jos joku tosiaan on Nellya joksikin Unkarilaiseksi luullut niin en voi muuta sanoa kuin että olet joko pimahtanut päästäsi, olet muuten vaan tollanen ja kirjotat nettiin aina mitä
No eipä mua edes kiinnosta et mitä päähän pälkähtää tai sitte oot vaan niin hemmetin kateellinen kun itse et ole ikinä yltänyt samaan?!
No eipä mua kiinnosta loppujen lopuks sun juttus. Mulle oli tärkeämpää oikaista tuollaiset paska kirjotukset!!
Todellakin SUOMENKANSALAINEN HENKEEN JA VEREEN!!
Kyllä on joillakin aika älyvapaat kysymykset eikä siellä päässä taida järkeä juurikaan olla jos tuollaisia juttuja kysellään vaikka jopa sokeakin tietäisi sen, että minkä maan kansalainen hän on! HUH HUH Mitä porukkaa! :D
[quote author="Vierailija" time="22.04.2012 klo 13:00"]
Hänen aiempi sukunimensä oli Kärkkäinen.
http://www.imdb.com/name/nm1715413/filmotype
[/quote]
Niinpä, Kärkkäinenhän hän niin kuin minäkin, hänen serkkunsa!
Toivon että Nelly rakas serkkuni ottaisi vanhan ja oikean sukunimensä takaisin tai sitte keksii paremman taiteilija/näyttelijä nimen joka on suomalainen mutta hyvä sekä iskevä! :D
Siis täh???
On tyhmä kommentti, kun kysyy onko joku venäläinen vai unkarilainen?
Tuo on kysymys, ei kommentti. Ja ihan normaali kysymys. Ihan sama kuin jos joku pohtii, että onko joku puolalainen näyttelijä jonka nimi on Johansson niin ruotsalaisia sukujuuria.
Siitä ei tarvitse ottaa hernettä nenään. Eikä tarvitse haukkua kysyjää tyhmäksi ja nauraa päälle.
Nellyä ei varmaan yhtään hävetä tuollaiset serkut. Minkä ikäinen olet?
siis Venäjän kansalainen vai sukujuuret venäläisiä ja suomen kansalainen?
Omien tietojeni mukaan jälkimmäinen.
Taisi olla puoliksi unkarilainen, EI venäläinen.
....Nelli petti ja ero tuli, kertoi parin viikon takainen yle-tositarina rakkautta etsivistä bulgaarimiehistä.
Flinkkilä ja Kellomäki - ohjelman haastattelussa kohta.
joka on ulkomaista syntyperää?