mihin voin ilmoittaa huijaussivustosta voita-lahjakortti.com?
Tutkin hommaa ja näyttää olevan joku huijaussivusto
onko olemassa joku nettipoliisi tms?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 09:52"]
ei helvetti te ootte idiootteja.
kiitos kun piristitte päivääni, saa taas nauraa kun on niin typeriä ihmisiä olemassa.
Vahingonilo on paras ilo
[/quote]
Kiitos sullekin kun piristit puolestasi mun päivää! :) Muistutit mua siitä, miten hyvä itsetunto mulla onkaan ja miten kehittynyt ihminen olen, kun mun ei tarvitse pönkittää itsetuntoani olemalla vahingoniloinen tai kuvittelemalla olevani muita fiksumpi. Pitääkin oikein taputtaa itseäni selkään.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:42"]
kiitos kun piristitte päivääni, saa taas nauraa kun on niin typeriä ihmisiä olemassa.
Vahingonilo on paras ilo
[/quote]
Kiitos sullekin kun piristit puolestasi mun päivää! :) Muistutit mua siitä, miten hyvä itsetunto mulla onkaan ja miten kehittynyt ihminen olen, kun mun ei tarvitse pönkittää itsetuntoani olemalla vahingoniloinen tai kuvittelemalla olevani muita fiksumpi. Pitääkin oikein taputtaa itseäni selkään.
[/quote]
Joo, et kyllä usko tota itsekkään.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:42"]
Vahingonilo on paras ilo
[/quote]
[/quote]
Joo, et kyllä usko tota itsekkään.
[/quote]
Sähän se melkoinen Sherlokki olet!
tilasin finn ink mustetta .klikkasin parhaat alennuset alennuskuponkia=alenuskoodi.fi.
finn ink parhaat alennuset.tuli finn ink sivusto
alennusta ei hyväksytty.sivusto oli täydellinen kopio
alkuperäisestä.niinpä luulin olevani aidolla tilaussivulla.tilasin 3kpl musteita,jotka maksoivat
109 e,menin kassankautta ja pankille koko ajan sivusto oli aito,maksoin masupalvelunvälittäjän
kautta,joka veloitti rahat op tililtäni.tilaus eteni finn ink nimissä ...Tarkastin pankinkautta
rahat meni(finn ink oy ikymsukeo tilille?
suosittelen,ettei kukaan osallistu tuohon kilpailuun. Ei siitä oikeesti pysty votitamaan mitään. Sähköpostit alkaa vana täyttymään niiden lähettämällä propagandalla. Lupaillaan gigantin tai sokoksen lahjakortteja, mutta sokos tai gigantti ei ole mitenkään mukana tässä.
Laihdutushuijaus
http://knowiteveryday.com/358/terveys/dr-farin-wdt-2102-pak-b/
Professori Victor Olsen kuva otettu kuvia myyvältä sivustolta ja siinä vielä kerrotaan: "Smiling family doctor with files in hand." Kuka hän oikeasti on, ei ole tietoa.
Näitä riittää. Kun seuraavaksi joku tohtori kuvineen kertoo ihmeellisistä aineesta, laittakaa kuva Googlen kuvanhakupalveluun ja hups, sieltähän se naama löytyy, yleensä juuri näitä mainoskuvia myyvien firmojen arkistosta.
Ostin kinesioteippishopista ja pakettia ei oo näkyny. Älkää ostako sieltä mitään
Kinesioteippishop kirjoitti:
Ostin kinesioteippishopista ja pakettia ei oo näkyny. Älkää ostako sieltä mitään
Olethan ollut kyseiseen firmaan yhteydessä aiheen tiimoilta?
Tämä on huijaus sivusto taidekeidas.fi älkää vaan tilatko sieltä mitään!!
huijauslaskuja tulee myös osoitteesta office.esy.es
Hei,
Olen törmännyt aiemminkin Iltasanomat lehden sivustolla näihin epämääräisiin kilpailuihin.
Olen jopa tehnyt asiasta valituksen kyseiselle lehdelle - ei vastaustakaan !
Eikö Poliisi pysty puuttumaan mitenkään tällaisiin nettiä hyväksikäyttäviin huijauksiin ?
- Nimim. Huijattu