Mä olen kyllä tosi kaunis ja ihana nainen. Oletteko tekin?
Kommentit (9)
Kotona ei tunnu kovin ihanalta,kauniilta tai muutenkaan tärkeältä
Olen ihan normaalin näköinen, normaalivartaloinen, pääosin rauhallinen, mutta tarvittaessa kenkkumainenkin. Joskus itsekäs, vaikka yrittäisinkin ajatella läheisteni etua.
Lisäksi olen liiankin rehellinen.
En usko, että kukaan, joka sinisin silmin sanoo itseään ihanaksi, sitä oikeasti on. Muuta kuin katsoessaan itseään peilistä. Narsismi ei ole ihanaa.
sellaisena kuin olet! Oikeasti. Niin minäkin pidän itseäni ihanana, rentona, helppona ja elämää rakastavana ihmisenä. Olen obtimistisuuteen taipuivainen ja näen yleensä asiosta ne paremmat puolet. En stressaile turhista, nauran paljon ja rakastan kokoea ja elää! Eli ollaan me vain ihania ja kauniita sellaisina kuin ollaan, ilman narsismin kukintaa :).
Ps. Meillä on helppo osa tässä maailmassa..
ihana nainen.
Olen myös ihana ystävä.
Kauniista en tiedä, makuja on niin monia.
Mutta olen kuullut huhuja, että luonteeni on ihana:)
.. jos ihmiset useammin osaisivat olla rehellisen iloisia siitä, mikä itsessä on hyvää. Eikä siinä ole kyse narsismista.
että olen ainutlaatuisen ihana. Toki minussa on omat heikkoutenikin (yksi pahimmista se, että olen tällä hetkellä täällä), mutta tiedostan ne ja tiedän, että jollakin menee huonomminkin. Muuten olen kyllä älykäs, kaunis, hyväkroppainen ja kai ihan ok mutsikin.
En tiedä, oletko provo, mutta itse en ainakaan ole! :D