Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Mäkissä ei anneta niin numeroläpysköitä ???

Vierailija
21.04.2012 |

Taas sai seurata, kun myyjä-raukka epätoivoisesti kiertelee pöytiä, että missä kaipaillaan mitäkin purilaista.

Miksi ne ei käytä niitä muovinumerojuttuja, kuten esim. Hesessä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

konseptiin kuulu että asiakas saa tuotteen heti.

Vierailija
2/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mutta kun ei saa ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärissä pitäisi saada tuote samantien. Tietenkin se on usein mahdotonta, kun asiakkaat tilaa perushampparia ilman kurkkua, ja siihen menee muutama minuutti, kun ne erikseen tehdään, vaikka valmiina olisikin se perushamppari, josta asiakas helposti saisi itsekkin nykästyä sen YHDEN kurkun pois.

Vierailija
4/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärissä pitäisi saada tuote samantien. Tietenkin se on usein mahdotonta, kun asiakkaat tilaa perushampparia ilman kurkkua, ja siihen menee muutama minuutti, kun ne erikseen tehdään, vaikka valmiina olisikin se perushamppari, josta asiakas helposti saisi itsekkin nykästyä sen YHDEN kurkun pois.

Harvoin saa mitään standardituotteitakaan heti. Tänään odottelin 10 minuuttia nachojunioria.

Vierailija
5/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis väitättekö, että siellä on erityisesti kielletty käyttämästä niitä numeroita?

Vierailija
6/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija kiersi koko ajan

Vierailija
7/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mietin että millä todistan että olen maksanut siitä hampparista jos joku vetää sen välistä, kun ei ole niitä numeroita käytössä.

Siis väitättekö, että siellä on erityisesti kielletty käyttämästä niitä numeroita?

Vierailija
8/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mietin että millä todistan että olen maksanut siitä hampparista jos joku vetää sen välistä, kun ei ole niitä numeroita käytössä.

Vierailija
9/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tavoite on antaa hamppari heti, niin mitä haitaa siitä kenellekään on, että silloin kun sitä ei saa, niin annetaan numerolappu mukaan?

Vierailija
10/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joskus (kokeiluna?) sellaiset ihmeelliset ufon näköiset pyörylät ja kun siinä alkoi punainen valo vilkkua (taisi piipatakin), voit ITSE mennä tiskiltä noutamaan tilaamasi tuotteen. Tämä kokeilu ei ollut kauaa ja tapahtui jo monta vuotta sitten.

Vierailija
11/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä ainakin olen todennut.

Taas sai seurata, kun myyjä-raukka epätoivoisesti kiertelee pöytiä, että missä kaipaillaan mitäkin purilaista.

Miksi ne ei käytä niitä muovinumerojuttuja, kuten esim. Hesessä?

Vierailija
12/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se takia, että kassa saa juosta ympäri salia etsimässä asiakasta.

Olisin toivonut selaiset läpyskät ilman muuta. Eipä onnistu. Siellä ne vieläkin juolsee kaksi kerroksista salia ympäriinsä ja asiakas odottelee pihalla tuotettaan..

Terveisin entinen mäkkäri duunari.

Vierailija
13/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi millä todistan etten ole jo syönyt sitä hampparia, kun tarjoilja kiertelee. Pitänee pyytää kuittiin raapustus että hampparia ei saatu.

Aina saa kuitin, jos pyytää.

Vierailija
14/14 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin noin 10v sitten opiskelun ohella vuosia mäkkärillä töissä ja kun itse ruuhka-aikaan parjasin, että miksi veessä meillä ei voisi olla noita numeroita käytössä, niin omistajan vastaus oli jotain " me annamme henkilökohtaista palvelua ja me McDonald'silla muistamme asiakkaamme. Annamme paljon asiakaslähtöisemmän ja välittävämmän kuvan kuin kilpailijoiden käyttämät numeroinnit. Me McDonald'silla olemme ylpeitä tästä".

Joo.. McOnnenPäivillä ei ihan heti tullut itselle mieleen välittävä ja lämmin olo, kun paniikki päällä etsi että keille prkeleille nä ateriat meni!!

;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä