Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin pillerit, nyt ihan kamala ovulaatio! :/

Vierailija
21.04.2012 |

Lopetin pillerit pari viikkoa sitten ja nyt taitaa olla eka ovulaatio. Aiemmin olen tuntenut sen vihlaisuina ja lisääntyneenä valkovuotona, kestänyt ehkä 1-2 päivää.

Nyt mulla on kolmatta päivää vihlontaa alavatsalla, kipu on välillä ihan pysäyttävä ja säteilee alaselkään saakka. Vuoto on paksua ja rusehtavaa.

Mistä hitosta tämä johtuu? Hormonitoiminta lähtenyt ylikierroksilla toimimaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rangaistukselta tämä tuntuukin. Edelleen sattuu, tosin onneksi ei enää niin paljoa!

ap

Se on pyhä tapahtuma. Olet itse häväissyt kehosi luonnollisen rytmin ja saat nyt kärsiä. <a href="http://www.moonsong.com.au/spiritualmenstruation.html" alt="http://www.moonsong.com.au/spiritualmenstruation.html">http://www.moonsong.com.au/spiritualmenstruation.html</a&gt;

Vierailija
2/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puol vuotta sitten lopetin. Sillon ekana ovulaationa oli ihan hirvee olo mutta kyllä se on nyt jo helpottanu. Nyt ovulaatio tuntuu vaan alaselkäkipuna ja siihen auttaa burana tai kaks. Mäki jo kerkesin kertaalleen sillon ihan alussa pelkäämään että oon raskaana ja tehtiin raskaustestikin.

Mutta en voi muuta sanoo ku että kyllä se helpottaa joka kuukausi:) koita jaksaa tää eka kuukausi nii ens kuussa on jo helpompaa*hali*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla kuvottavaa oloa? Mua ihan yököttää välillä.

Tosiaan tuntuu kuin raskaana olisi, mutta sen ei pitäisi olla mahdollista. ap

puol vuotta sitten lopetin. Sillon ekana ovulaationa oli ihan hirvee olo mutta kyllä se on nyt jo helpottanu. Nyt ovulaatio tuntuu vaan alaselkäkipuna ja siihen auttaa burana tai kaks. Mäki jo kerkesin kertaalleen sillon ihan alussa pelkäämään että oon raskaana ja tehtiin raskaustestikin. Mutta en voi muuta sanoo ku että kyllä se helpottaa joka kuukausi:) koita jaksaa tää eka kuukausi nii ens kuussa on jo helpompaa*hali*

Vierailija
4/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
5/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia, miten pitkään oireet kestivät?

Vierailija
6/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta se ei varmaan ole kovin tavallista. Kivut olivat niin kovat, että jouduin sairaalaan tutkimuksiin ja tähystettiinkin lopulta. Ekoina kuukausina kävelykin oli vaikeaa, kun tärähtely sattui niin kovin. Mitään ei löytynyt ja pikku hiljaa tilanne alkoi helpottaa.

Vierailija
7/12 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pyhä tapahtuma. Olet itse häväissyt kehosi luonnollisen rytmin ja saat nyt kärsiä.

http://www.moonsong.com.au/spiritualmenstruation.html

Vierailija
8/12 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli synnytyksen jälkeen eka ovulaatio tuollainen. Koski niin että huusin.

Vierailija
9/12 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainoa, joka ei ole koskaan huomannut ovulaatiota millään tavalla tai muutenkaan kiinnittänyt siihen huomiota.

Vierailija
10/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovulaatiosta on tullut ihan kammottavan tuskaisaa. Vatsa turpoaa pariksi päiväksi kuin ilmapallo, vihlaisuja/repäisyjä ja ihan karmea selkä/vatsa tai oikeestaan koko keskivartalon kipu. Tutkimuksissa ei mitään muuta ole todettu, kuin että osuu juuri oviksen aikaan, kestää pari kolme päivää, ja sitten on ohi. Eli et ole ainoa.

Vierailija
11/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama juttu. Kaikenlaisia oireita ja luulin jo että olen raskaana / joku tulehdus mutta meni sitten parin päivän jälkeen ohi. Kai se tasaantuu.

Vierailija
12/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama juttu. Kaikenlaisia oireita ja luulin jo että olen raskaana / joku tulehdus mutta meni sitten parin päivän jälkeen ohi. Kai se tasaantuu.

Sellainen kuvottava oli jo viikon. Nytkin vihloo alaselkään saakka, ei kiva.

ap