Kihomadoista!
Miten sain ne aina teininä häädettyä niin, että joskus kerran vuodessa otin yhden ainoan pois eikä niitä kuulunut vuoteen, eli ilmeissti sain kynsiä pureskelemalla jostain yhden munan? Kuuteen vuoteen ei ole ollut ollenkaan, mutta tänään kutisi inhottavasti, tarkistin ja otin sen pois.
Pitääkö mun nyt ottaa jotain lääkettä vai onkohan ne pois? Miksi mulle tulee niitä ja miksi kukaan mun ympärillä ei niitä saa vaikka syö kynsiä. :(
Hyi helvetti!
Tarviiko aina lääkettä? Kun ilmeisesti sain vain yhden munan elimistööni?
Kommentit (11)
uutta tartuntaa. Ja kyllä se aikuisella onnistuu.
ain ota lääkettä jos uusii koko ajan. ei vaan ole rahaa ja lääkäri ei enää reseptiä kirjoita ilman että tuon madon ja olen vain kerran sellaisen pyllyssäni nähnyt eli en sellaista saisi lääkärille vietyä. Antaa siis touhuta vaan. Yleensä parissa päivässä helpottaa kunnes taas tulevat n. kuukauden välein.
Sitä että tarviiko aina lääkitystä? Kun ennenkin sanut häädettyä niin, että jo heti kun yrittää munia se ainoa, otan pois eikä kuulu lisää.
Kun sanotaan että aina lääkitys tarvitaan, nin miksi minä sitten sain ne aikoinaan noin häädettyä?
uutta tartuntaa. Ja kyllä se aikuisella onnistuu.
Ok, tätä mietinkin. Minulla on lapsi, mutta ei ole ainakaan vielä saanut tartuntaa enkä lääkitse jos ei sellaista saa. Tarkistan nyt tiheään pepun. Hiton oksettavaa kyllä, en enää ikiniä pureksi kynsiä. :(
Madot kyllä häviävät kun tulevat elinkaarensa päähän. Jos niitä edelleen on, on kyse aina uudesta tartunnasta.
ain ota lääkettä jos uusii koko ajan. ei vaan ole rahaa ja lääkäri ei enää reseptiä kirjoita ilman että tuon madon ja olen vain kerran sellaisen pyllyssäni nähnyt eli en sellaista saisi lääkärille vietyä. Antaa siis touhuta vaan. Yleensä parissa päivässä helpottaa kunnes taas tulevat n. kuukauden välein.
Ps. Lääke on reseptivapaa.
Ps. Lääke on reseptivapaa.
että kallis lääke on reseptivapaa mut lääkäriltä sais halvan lääkkeen reseptin. tuohon kalliiseen ei ole varaa näin usein ja lääkäri ei reseptiä kirjoita enää niin minkäs teet, sitten vaan täytyy elää matojen kanssa. ei ihme et leviää tarhassakin kun ei voida lääkitä.
kurkkaan pyllyyn j otan madon pois. Uusia ei ole tullut.
Miksi sinulla siis niitä sitten edes on? Montakohan ihmistä sinä ja perheesi sitten tartutat jos et viitsi lääkitä. Jos ei ole rahaa edes lääkkeeseen, mene sossuun eikö ne sieltä maksa niitä jos hätätilanne?
ettekö viitsi seurata niitä ohjeita joita lääkityksen ja siivouksen yms. suhteen annetaan??