Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä ja neuvoja kaivataan..miesten käyttäytyminen..

Vierailija
21.04.2012 |

Elikkäs ongelmani on seuraava..olen "tapaillut" erästä miestä nyt joitain kuukausia niin että tapaamme melko harvoin...kerran viikossa ja noin joka toinen vkl mutta molemmlla on melko kiireinen elämä jotenka siksi tapaamme todella paljon harvemmin mitä haluaisin. Ongelmani on kuitenkin seuraava...meillä ei ole edelleenkään ollu seksiä..eikä juuri muutakaan läheisyyttä. En ole ennen tällaiseen törmännyt sillä aikaisemmat miehet joita olen tapaillut ovat olleet joskus jopa liiankin innokkaita. Mies kuitenkin myös ehdottaa tapaamisia jne. Nyt olemme mielestäni pattitilanteessa koska minäkään en enää viitsi tehdä aloitetta miehen käytöksen taki. Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta. Olisi kiva jos myös miehet sanoisivat omia mielipiteitään. Kiitos :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä. Arvostaa muutakin naisessa.

Vierailija
2/2 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidäkään että ei haluta olla samantien selässä kun ollaan tavattu mutta silti tuntuu että jokin mättää. Jos haluaisi olla vain kaveri niin luulen kyllä että olisi sen minulle kertonut..itse olen kuitenkin mielestäni melko selävsti antanut ymmärtää että olen kiinnostunut muutenkin kuin kaveripohjalta ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi