Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelutehtävissä toimivat! Koetteko verbaalista

Vierailija
21.04.2012 |

ja fyysistä uhkaa asiakkaiden taholta? Miten käsittelette sen? Millä alalla toimitte? Itse aikuissosiaalityössä pk-seudulla. Asiakkaat asiallisempia kuin esim. lastensuojelutyössä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä erään sairaalan päivystyksessä

Vierailija
2/5 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän suhtautua siihen kuin välttämättömään pahaan joka tulee ohessa.

Ajan myötä verbaalista oppii suodattamaan ja pystyy ohjaamaan puhetta siihen mikä oikeasti mättää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tyypin muista ja sen loukkaukset myös ja tää henkilö on erään kuolleen julkun vaimo. Sitä en unohda koskaan. Jos tämä tyyppi olisi ollut tavis, olisin varmaan sen jo unohtanut.

Ex-tavaratalomyyjä

Vierailija
4/5 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrityksen kassalla töissä. Uhkaavat asiakkaat yleensä ovat pettyneet yrityksen toimintaan. Tilanteessa yritän tehdä parhaani asian eteenpäinviemisiksi, en vastaa uhkailuun tai muuhun agressiivisuuteen millään tavalla. Mikäli asiakas vaikuttaa erittäin agressiiviselta vältän katsekontaktia.

Ennen yritin puhua näistä tilanteista muiden työntekijöiden kansssa, mutta ilmeisesti tuollaista tapahtuu vain minun kohdallani. Onneksi kuitenkin ystävistäni löytyy myös asiakaspalvelijoita, joten voimme välillä keskustella näistäkin jutuista. Viisi vuotta työssä toimineena en enää niin kovin järkyty vihaisista asiakkaista. Tuoreena työntekijänä olen mm. piiloutunut kun huomasin ikkunasta agressiivisen asiakkaan tulevan.

Vierailija
5/5 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"älä ala mulle"-ilmeen, koska minulle ei koskaan osu pahat räyhät.