Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lapsi 7v on kuumeessa 4pv, käytättekö suihkussa?

Vierailija
21.04.2012 |

Käytättekö joka ilta suihkussa vai miten usein ootte tehneet pesut kuumeisen väsyneen lapsen kanssa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut alapääpesu kyllä joka ilta, ellei sit oo ihan zombina.

Vierailija
2/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanatkin voin vaihtaa, jos on välillä hikoillut kuumetta pois ja nostattanut taas. Saunaan en päästä löylyyn mutta jos oikein palelee ja jaksaa istua alalauteella, siellä saa käydä ilman löylyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käyty suihkussa tavalliseen tapaan tai jopa vähän useamminkin. höyry avaa mukavasti tukkoisen nenän ja taas on helpompi hengittää.

Vierailija
4/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeekö itsesi mieli mennä kylmään suihkuun (suihkuhuoneeseen) palelemaan jos on kuumeessa? :O ei mun ainakaan tee. ei se lapsi siihen pieneen hikeen kuole, jos pitää odotella suihkua kuumeen laskemiseen asti. tarkoitus olisi levätä eikä shokeerata elimistöä lämpötilanvaihteluilla.

Vierailija
5/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kylppäri on kyllä varmaan talon lämpimin huone, lattialämmitys jatkuvasti päällä.

Vierailija
6/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tosi lämmin suihkuhuone/ saunatila. Tykkään todellakin itse käydä suihkussa lämmittelemässä lisää tai huuhtomassa hikeä, jos lääke on laskenut lämpöä. Pienet lapset olen myös laittanut lämpöiseen kylpyyn tai suihkuun ja kietonut sitten kiireesti pehmoisiin pyyhkeisiin ja puhtaisiin pyjamiin.

Sitten takaisin sänkyyn, jossa on puhtaat lakanat ja kuohkea, raikas peitto tai vaikka kaksi.

Vierailija
7/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa. Lakanat vaihdan joka toinen päivä.

Vierailija
8/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei saa kylmään suihkuun edes terveinä.

tekeekö itsesi mieli mennä kylmään suihkuun (suihkuhuoneeseen) palelemaan jos on kuumeessa? :O ei mun ainakaan tee. ei se lapsi siihen pieneen hikeen kuole, jos pitää odotella suihkua kuumeen laskemiseen asti. tarkoitus olisi levätä eikä shokeerata elimistöä lämpötilanvaihteluilla.

Vierailija
9/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pesemässä sitä hikeä pois, jos kuume on välillä laskenut?

Kun ei meillä terveenäkään käy tuona aikana, joten pitäisikö sairaana useammin?

Ja alapesuja ei suoriteta välillä.

Vierailija
10/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta halusta. Ei meillä suihku ole kylmä :) Usein käyvät kipeinä useammankin kerran, sillä lattialämmitys ja lämmin suihku helpottavat oloa. Itsekin olen kipeänä enemmän suihkussa kuin normaalisti, avaa tukkoisen nenän ja suihkun jälkeen tuntuu paremmalta

Vierailija
11/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hiki ja kuume on vaihdellut ja jos vuorokausia menee aloillaan peiton alla. Käymme normaalistikin suihkussa 1-2 kertaa päivässä ja meitä on 9 kpl.

Vierailija
12/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs siis paljon kuumetta, niin saa potea sen ihan sängyssä. Pyjamaa ja alusvaatteita vaihdan ja sohvalla saa makoilla päivän, niin vaihdan petivaatteita välissä.

Jos sairaus kestää enemmän kuin kolme päivää, niin sitten suihkutellaan ja vatsataudissa ja ripulissa tietysti tavallista enemmänkin käydään suihkussa.

Meillä lapset ovat 5- ja 2-vuotiaat eivätkä nyt niin kovasti hikoile. Jos pää on ihan litimärkä yöllä, niin sitten aamulla käydään pesulla, mutta muuten ei.