G: Suosittele mitä tahansa tuotetta, joka on tehnyt sinut terveemmäksi/kauniimmaksi/iloisemmaksi?
Kommentit (55)
ryhtiä tuli lisää ja näin peilistä vetävämmän daamin.
Kävin ammattilaisen palveltavana
liiviliikkeessä!
Vertaan itseäni karppaaviin työkavereihin, jotka ovat harmaita, väsyneitä ja hermokipuisia. Kiitän Luojaa siitä, ettei minun tarvitse mennä villityksiin mukaan. Jalat maassa-persoonana voin erittäin hyvin.
Se muutti minut ja koko elämäni. Elän jatkuvassa yhteydessä sieluuni ja jumaluuteen, elän ihanassa yltäkylläisyydessä ja harmoniassa. Minun on vaikea ymmärtää, miten ihmiset yleensä pärjäävät ilman energiahoitoa.
Tiedättekö miltä tuntuu, kun jokainen päivä on onnellinen, täynnä iloa ja rakkautta?
Se muutti minut ja koko elämäni. Elän jatkuvassa yhteydessä sieluuni ja jumaluuteen, elän ihanassa yltäkylläisyydessä ja harmoniassa. Minun on vaikea ymmärtää, miten ihmiset yleensä pärjäävät ilman energiahoitoa.
Tiedättekö miltä tuntuu, kun jokainen päivä on onnellinen, täynnä iloa ja rakkautta?
kaiken lisäksi se on tehnyt hyvää kynsille ja hiuksillekin.
Toinen pieni suosikki on kasvoille suihkutettava kosteussuihke, joka ei hirveästi kosteuta, mutta jota voi suihkuttaa vaikka meikin päälle ja se helpottaa, jos iho tuntuu vähän kireältä. Pahimpaan aikaan talvella ihana, toisaalta kesällä jääkaapissa säilytettynä ihana viilentäjä.
Kesäksi myös viilentävä jalkarasva.
Ja talveksi taas mikrossa lämmitettävä siementyyny, ihan mahtava jos hartioilla on jumahtamistaipumusta.
opiskelu aikana ostin hieman kalliimman ja kivemman näköisen kynän. Sillä kirjoittaessa tuli aina hyvä mieli.
Niitähän on monenlaisia ja eri nimikkeillä. Tää jossa minä kävin ja käyn edelleenkin silloin tällöin oli tämän hoitajan itseoppimaa. Ei siis mitään reikiä tms. Ensin kävin kolmen kerran sarjan kuten hoitaja suositteli, sitten aina kun siltä on tuntunut että kaipaan hoitoa.
Sain apua fyysisiin vaivoihin, mutta se oli oikeastaan sivuseikka, henkinen puoli oli mulle se tärkein. Saan siitä niin paljon, ettei sanat riitä kertomaan, tässä jotain esimerkkejä:
Heti ekalla kerralla näin upeita värejä, mulla lähti kädet itsestään kohoamaan ilmaan, varpaita nyki, selkää venytti aivan uskomattomalla tavalla. Tunsin vuoroin lämpöä, vuoroin vilunväreitä. Tunsin erittäin voimakkaasti että eräs kuollut läheiseni tuli luokseni ja se oli niiiiin ihanaa saada tuntea hänen läsnäolonsa. Myöhemmin olen tutustunut hoidoissa enkeleihin ja he ovat nyt mukana elämässäni joka päivä, auttaen ja tukien, tuoden iloa ja naurua elämääni.
Elämänasenteeni muuttui itsestään positiiviseksi ja elämääni alkoi tupsahdella hyviä asioita, luovuuden kanavat aukesivat ja toteutin pitkäaikaisen haaveeni yrittäjyydestä. Yrityksellä alkoi heti mennä hyvin, paremmin kuin kukaan muu uskoi, itse uskoin koko ajan. Minulla on hyvin syvä tietoisuus, että elän jatkuvassa yltäkylläisyydessä, eikä minulta puutu mitään. Rahaa ei ole pankissa, mutta sitä tulee koko ajan juuri niin paljon kuin tarvitsen. En tunne enää vihaa, katkeruutta, pelkoa, ahdistusta, stressiä. Kiitollisuus ja ilo täyttävät elämäni.
Hoidossa hoitaja ei yleensä koske minua, hän vain "käsittelee" energiaa ympärilläni ja minä reagoin siihen hyvin voimakkaasti. Muutaman kerran hän on pidellyt käsistäni ja se ollut sitten taas vähän erilainen hoito, jolla on ollut sellainen seuraus, että olen niin läsnä kokoajan ja energiahoito toimii minulla jo itsestäänkin kun avaudun sille ihan vaan kotona.
55
kaiken lisäksi se on tehnyt hyvää kynsille ja hiuksillekin.
Toinen pieni suosikki on kasvoille suihkutettava kosteussuihke, joka ei hirveästi kosteuta, mutta jota voi suihkuttaa vaikka meikin päälle ja se helpottaa, jos iho tuntuu vähän kireältä. Pahimpaan aikaan talvella ihana, toisaalta kesällä jääkaapissa säilytettynä ihana viilentäjä.
Kesäksi myös viilentävä jalkarasva.
Ja talveksi taas mikrossa lämmitettävä siementyyny, ihan mahtava jos hartioilla on jumahtamistaipumusta.
tulin iloiseksi kun sain sen synttärilahjaksi mieheltäni, oli ikkunan alla
ajelin sillä sit 20 km työmatkaa pari kertaa viikossa, luulen että tulin terveemmäksi ja kauniimmaksi, työterveys halusi tarkistusmitata veriarvoni koska tulokset oli niin älyttömän hyvät
vanha pyöräni, jolla ehdin ajaa 12 vuotta oli oikeesti lopussa ja meni romuksi
- tulppaani- tai ruusukimppu
- kynttilät (kynttilän valossa näyttää aina paremmalta...)
- hyvät lenkkarit
- D-vitamiini ja kalaöljy
- kookosöljy iholle
- punaviini
- hyvät stereot ja lempparimusiikki
sen juomista. Iho-ongelmani (atopia) on sen avulla historiaan.
Psykologinen vyöhyketerapia, siitäkään en luovu. Elämäni on muuttunut paaljon paremmaksi, kiitos tuon terapian. Olemme koko perhe onnellisempi sen jälkeen, kun olen muuttunut sen ansiosta. Nyt uskallan elää oikeasti, enkä vain suorita ja mieti kokoajan mitä muut miettii minusta.