Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydän anteeksi, mutta mua viihdyttää useat jutut, joissa valitetaan miehen narsismista.

Vierailija
20.04.2012 |

Monissa voi olla miehellä narsistisia piirteitä, mutta monissa tuo 'narsismi' on kuitenkin niin lievää. Itsellä on narsistinen mies tai sitten olen itse narsisti (en ole enää varma, kumpi meistä on kumpi), mutta tähänkin elämään tottuu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisteiksi. Tytär kertoi tulevasta ex-avopuolisostaan ja äiti diagnosoi samaa kuin oli omassa pitkäaikaisessa miesystävässä. Hohhoijaa. Tunnen kummankin miehen ja perusteet tuolle heidän jutuissaan on käytännössä nolla...

Oikeassa elämässä tunnen yhden narskumiehen. Kaveri seurusteli sellaisen kanssa ja oli niin klassinen tapaus menestystä myöten. Aivan kamala tapaus. Muut tuntuu olevan vain diipadaapaa.

Vierailija
2/2 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuntuvat nimittävän narsistiksi heti jos joku on itsekäs, itsekeskeinen, omahyväinen ja vain omaa etuansa ajava. Kuvittelevat ja naureskelevat, että mikäs siinä voi muka olla niin kamalaa, heh heh.

"Narsistic personal disorder" on kuitenkin ihan jotain muuta. Toivottavasti, ap, et joudu sellaista rääkkiä, tuskaa ja helvettiä koskaan kokemaan.

T. Hengissä selvinnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla