Testasin Stockan kassan palvelualttiutta. Maksoin yli 10€:n ostoksen pikkukolikoilla.
Kommentit (10)
eipä siitä palkka tai työaika miksikään muutu vaikka asiakas olisi kuinka hölmö tai hidas.
Ne jonossa olevat asiakkaathan saavat odotella.
koska niin moni maksaa isoilla seteleillä ja kolikkokassa vähenee.
Joten turha yrittää tehdä kiusaa tuolla asialla:D
terv. kassa
Sitten ne takana tulevat, jotka joutuvat odottamaan ehkä minuutin pidempään, tulevat kassalle helvetin vihaisen ja tehokkaan näköisenä:D:D Teen tota samaa, kylläkin ihan ärsyttääkseni.
koska niin moni maksaa isoilla seteleillä ja kolikkokassa vähenee. Joten turha yrittää tehdä kiusaa tuolla asialla:D terv. kassa
jos kolikoiden laskemiseen ei mene kohtuuttomasti aikaa.
Rasittavimpia on ihmiset, jotka itse haluavat laskea jonkun tyyliin kolme euroa kolikoistaan ja ovat älyttömän hitaita laskijoita ja laskemiseen menee sitten 1,5 min. "Onko tää nyt 20-senttinen vai 10-senttinen, näätkö sinä, minä en nää..entäs tää..."*vink vink ap*
Muuten niitä kolikoita voi kyllä aina tyrkyttää.:)
t: toinen kassatäti
yllätyin kerran todella Stockalla saamastani palvelusta. Etsisin erääseen kalevala koruun sopivia korviksia. Yleensä en käytä korviksia ollenkaan, mutta tärkeisiin juhliin ne halusin. Mutta koska tiesin etten niitä tulisi varmaan toiste käyttämään, en halunnut niihin kumoisesti panostamaan. No, Stockmannilla sain avuksi kaksi(!) myyjää kun etsisin sopivia korviksia, toinen haki jopa vitriinistä kyseisen kalevala korun jotta saimme mallailtua koruja yhteen. Pitkän session jälkeen ostin lopulta 8 euron korvikset...ja silti palvelu oli täys kymppi!
Ja ihan hyvää palvelu oli nyt hulluilla päivilläkin. Odottelin kolmen lapsen kanssa hissiä ja myyjä sitten vieressä kysäisi että mihin kerrokseen olemme menossa. Hän sitten kuljetti meidät tavarahissillä oikeaan kerrokseen, vaikka itse oli matkalla toiseen suuntaan!
Sitten ne takana tulevat, jotka joutuvat odottamaan ehkä minuutin pidempään, tulevat kassalle helvetin vihaisen ja tehokkaan näköisenä
vihoissaan seisoneet niin kun maksun aika tulee niin silloin vasta aletaan kaivamaan sitä lompakkoa.."se on täällä...eiku..ja ne kolikot on erillisessä kukkarossa...ku löytäis..ja poonuskortti.."
Eikä aikoinaan myyjänä haitannut ottaa niitä vastaan. Meillä mies ei käytä kolikoita vaan kasaa ne laatikon pohjalle ja minä niillä sitten makselen pikkuostoksia. Ryrin katsomaan ettei ole mikään paha jono, kun niitä lasken...
Tottakai stockallakin saa joskus huonoa palvelua, mutta yleensä ottaen siellä on tosi hyvä palvelu. Tykkään.
kylläkään ei oikein ostokset kädessä pysty kolikoita laskemaan.
hyvää palvelua. Minusta Suomessa on palvelu ylipäätään ihan ok. Vai enkö vaan osaa vaatia?
kassapöydältä keräsi. Takanani jonossa olevista en tiedä, ehkä niillä oli maksukortti jo kourassa valmiina.
Minä en kortilla maksa, käytän aina käteistä.