Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vyöruusu

Vierailija
20.04.2012 |

Huomenna illalla tulee kuluneeksi viikko kun havaitsin ensimmäisiä ihottuman oireita. Mitään ennakkokipuja en huomannut. Ihottuma-alue laajeni sunnuntaina ja maanantai aamusta menin heti lääkäriin, kun tajusin, että kyseessä on vyöruusu. Koska olen 23 viikolla raskaana ja olin hyväkuntoinen tuolloin lääkärissä käydessäni, lääkäri päätti, että lääkitystä ei aloiteta. Nyt särky on jo aika mojovaa ja ihottuma-alue laaja. Onko kellään kokemusta kuinka kauan tuo särky kestää? Lähinnä kiinnostaa ne tapaukset, jotka eivät ole asikloviiria saaneet. Meneekö useampi viikko, vai onko joillakin kestänyt jopa kuukausia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä miksi ei annettu lääkettä? Mä sain lääkkeen myöhässä, siis kun se pitäs alottaa tyyliin 12sta tunnin sisällä. Itellä oli silloin niin paljon muista murheita etten muista kauanko kipu kesti... ehkä viikko max.

Vierailija
2/2 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaniemen apteekista homeopaattinen puoli. Tiputin 25 tippaa lasiin ja 2rkl vettä joukkoon. Monta kertaa päivässä vanutupolla laitoin rakkuloiden päälle eikä mennyt kauaan kun polte helpotti ja rakkulat kuivi.

Calendulaa saattaa olla terveykaupassakin. Mulla on aina nykyään sitä kotona kun sillä saa kaikki haavat tehokkaasti hoidettua ja kurkun desinfioitua. Ei sisäiseen käyttöön tarkoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla