Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asuisitko mielummiin ok-talo 130 m2tapiola

Vierailija
20.04.2012 |

vai kerrostalo 100 neliötä kamppi?

meillä minä haluan kerrostaloon niin kovasti ja mies vain ok-taloon..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kolina ja hälinä mikä niissä taloissa aina lähtee on vain jotain mistä en tykkää.

Vierailija
2/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin perheellisenä vaaka kääntyisi tuohon Tapiolan omakotitaloon, vaikka sijainti on ns. kaikesta kaukana. Lapsilla olisi tilaa, kukaan ei asu seinäntakana ja naapurusto & koulut eivät mitään Malminkartanon tapausten kaltaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tapiola on keskeisellä paikalla. ja oikeesti sinne tapiolan keskustaankin on tuosta talosta 2km. johtuu kai siitä kun on aina liikkunut autolla ja minä itse julkisilla. tähän saakka eletty hgin lähiössä ja nyt ois rahaa siirtyä eteenpäin..

Vierailija
4/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppi..2

Vierailija
5/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Tapiola!!! En keksi yhtään syytä miksi mieluummin tuonne keskustaan muuttaisi. Okei, kaikki kävelymatkan päässä, mutta Tapiolastakin löytyy kaikki palvelut, ja bussilla 10 minuutissa olet jo keskustassa anyhow.. PLUS omakotitaloasuminen pesee kerrostalon mennen tullen

Vierailija
6/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma talo, oma lupa! Huomaat sitten aika pian, ettet enää koskaan halua kerrostaloon. Jos on lapsia, niin en muuta harkitsikaan kuin omakotitaloa.

Tapiolassa on merellinen raikas ilma, Kampissa on liikennesaastetta pilvin pimein. En ikinä muuttaisi Kamppiin, vaikka ilmaiseksi antaisivat asunnon. :) Vaikka mun työpaikka on keskustassa.

Vierailija
7/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistelmän: kerrostalo Tapiolasta :).

Minusta ei ainakaan tässä elämänvaiheessa olisi omakotiasujaksi, mutten haluaisi asua ihan Helsingin keskustassakaan.

Vierailija
8/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään 2000-luvulla rakennettuun vaan mielummin arvotaloihin, jotka on ikuisia. Ajattelepa että maksat 500 000 euroa asunnosta talossa joka jokatapauksessa joudutaan purkamaan 30-50 vuoden kuluttua, eli juuri kun olet saanut lainan maksettua.

Vierailija
9/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tapiola on keskeisellä paikalla. ja oikeesti sinne tapiolan keskustaankin on tuosta talosta 2km. johtuu kai siitä kun on aina liikkunut autolla ja minä itse julkisilla. tähän saakka eletty hgin lähiössä ja nyt ois rahaa siirtyä eteenpäin..

Toiselle vain keskusta on lähellä kaikkea. Toiselle syrjäisemmän kaupunginosan läheisyys riittää keskeiseksi paikaksi.

Syrjässähän se Tapiola on, kuten koko Espoo, mutta omakotitaloja ei hirveästi Hgin keskustassa ole tarjolla ;)

Vierailija
10/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa haluaisi asua jossain Tapiolassa, enkä oikein Kampissakaan.

Ullanlinnaan muuttaisin.

Enemmän olen kerrostaloasuja kuin omakoti- tai edes rivitaloasuja.

Vierailija
11/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat muualta suomesta kotoisin ja asuttu lapsena omakotitalossa. En näe sitä minään idyllinä, vaan tuntuu, että se vaatii paljon hommaa. Toisaalta lasten kannalta voisi olla hyvä, että elintilaa heillä olisi enemmän. Pääsisivät nuorempana yksin ulos jne. Itse en tykkää ajaa autoa ja en tiedä onko se tapiolassa välttämättömyys..

Vierailija
12/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin niin asunkin, enkä haluaisi muuttaa pois. Meidät varmaan häädettäisiinkin kerrostaloasunnosta...

Vierailija
13/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivari jossain kivassa paikassa, vaikkapa Viikissä tai Ogelissa? Tai Pakilassa? Mikä pakko sinne Espooseen saakka on lähteä? Samalla rahalla saatte Helsingistä rivarin kivalta alueelta. Itse en muuttaisi ikimaailmassa Kamppiin mutta vielä vähemmän Espooseen, edes Tapiolaan.

Vierailija
14/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meillä pois luvuista hintojen takia. Enemmän olisi mulla tavoitteena juuri Töölö tai Kamppi.

ap

Vierailija
15/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään 2000-luvulla rakennettuun vaan mielummin arvotaloihin, jotka on ikuisia. Ajattelepa että maksat 500 000 euroa asunnosta talossa joka jokatapauksessa joudutaan purkamaan 30-50 vuoden kuluttua, eli juuri kun olet saanut lainan maksettua.

Siis miten niin joudutaan purkamaan? Eikä se nyt ole sanottua, että nyt tehty asuntovalinta kestää 30-50 vuotta. Meinaatko, että 2000-luvulla rakennettu talo ei voi olla arvotalo? Tässä kommentissa on niin paljon ihmeellisyyksiä...

Vierailija
16/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa rivareissa Helsingissä on, että kun ei olla Helsingistä (tai en tiedä auttaisiko se edes asiassa) en tiedä mitään noista kaupunginosista. Eli ei osaa oikein kuvitella muuttavansa sinne kun ei ole ikinä käynytkään tai tunne ketään joka asuu siellä. Mulla kaverit Hgin keskustassa ja se nyt muutenkin kaikille tuttu ja mies opiskellut tkk:lla, siksi kai haikailee tuonne Tapiolaan.

Vierailija
17/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin keskustassa kuin mahdollista. Mä en lähde omakotitaloon paitsi jos oon miljonääri ja siellä on puutarhurit ja palvelijat. Enkä silloinkaan, koska keskustaan on liian pitkä matka. Olen niin kaupunkilainen etten välitä edes istua missään puutarhassa, saati kaivella jotain multaa. Iso parveke tai terassi kerrostalossa on hyvä.

Muuttakoon lapset myöhemmin itsekseen vaikka umpimetsään, mun kanssa asuvat kaupungissa.

Vierailija
18/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulut eivät mitään Malminkartanon tapausten kaltaista.

Eikös Kampista lähin koulu ole Ressu? Ei nyt ihan mikään lähiöhelvetti kuitenkaan.

Vierailija
19/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetilanteesta, työpaikkojen sijainnista, harrastuksista.

Ollaan asuttu Helsingin kantakaupungissa Arkadiassa ja Punavuoressa nuorempana, nyt perheellisenä asumme omassa talossa Tapiolassa. Puolensa on kummassakin ja näin perheelliselle Tapiola on kaikin puolin mahtava paikka asua.

Vierailija
20/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistan itseni näistä kommentoijista, jotka ei tykkää tonkia puutarhaa. Ja mies taas päinvastoin. Huoh, en tiedä miten tästä päästään mihinkään ratkaisuun. Ja sit kun johonkin muuttaa, siinä on sitten pysyttävä, koska esikoinen joutuu jo nyt vaihtamaan koulua ja sitä en montaa kertaa halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi