Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Normaali ihminen herää ennen klo 07.00"

Vierailija
20.04.2012 |

Meillä on lapsia, jotka menevät myöhään nukkumaan.

He heräävät 6.30-7.30 välillä yleensä.

Minäkin haluaisin nukkua niinkauan kuin lapsetkin nukkuvat, meillä ei ole aamulla mihinkään kiirettä.

Ongelma onkin anoppi, joka tulee harva se aamu klo 7.00

Tänäkin aamuna heräsin siihen, kun anoppi kolisteli eteisessä jotakin. Huomasi, että nukumme ja lähti sitten vähin äänin pois.

Sitten se tapahtui: Minä kilahdin täydellisesti miehelleni! "Johan on perkele, että jos joskus saisin nukkua pitkään, niin tuo sinun perkeleen äitisi tulee joka saatanan aamu klo 7 meidät herättämään tulollaan, eikö se voi antaa meidän nukkua!"

Lapset siinä vaiheessa alkoivat saarnata minulle, "äiti, meidän talossa ei saanut noita kirosanoja käyttää....."

Mies vaan totesi minulle "kyllä normaalit ihmiset ovat heränneet jo klo 7 mennessä"

Siinä vaiheessa minä jatkoin kilahtamista "enkö minä sitten ole mielestäsi normaali ihminen??? Haluaisin vaan joskus NUKKUA, ilman, että äitisi herättää minut"

Mä tärisen vieläkin, mä olen niin pahalla päällä.

Toivoisin niin, eetä mieheni voisi joskus olla minunkin puolellani. Nytkin se olisi mun mielestä voinut sanoa, että "Minä sanon äidille, et hän vois tulla myöhemmin, eikä niin aikaisin aamulla"

Mutta EI.

Mitä te tekisitte samassa tilanteessa?

Heräisittekö iloisena vuoteesta ja toivottaisitte anopille "hyvää huomenta"

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se anoppi tuo lehtiä ja lasten vaatteita? Siis viettääkö lapset siellä aikaa usein ja siellä on esim. varavaatteita joita anoppi sitten pesee? Tuoko anoppi teille lehdet kun on ne itse lukenut ettei teidän tarvitse tilata omaa?

Vierailija
22/29 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että halaut panna joskus aamullakin, joten ei voi ovet olla auki ja anoppi pökätä sisään seisklata. Normaalit ihmiset voi panna silloin. Ja paneskele välillä pitkin päivää, jolloin mies huomaa, että travittse omaa rauhaa, anoppi ei voi tulla millon sattuu. Panee sitten sua ja anopinkin järjestykseen.

Aloita vaikka sillä, että ehdottelet miehelle, ja kun innostuu, niin muistat ettei me voidakaan, kun äitis voi tulla.

Ja jos anoppis attuu yllättämään touhuista, sen parempi. Normaali ihminen huomaa silloin, ettei milloin vaan voi tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen sopimus, että tilataan eri lehdet. Sitten, kun ollaan luettu, tuodaan ne toiselle luettavaksi.

Saadaan näin vähemmällä rahalla monia sanomalehtiä sekä naistenlehtiä tilattua.

Anoppi ajattelee tietenkin mieheni parasta, kun ei illalla ehtinyt tuomaan, niin toi ne heti aamulla, että mieheni ehtii ne lukea ennen kuin lähtee töihin.

Minun mielestä lehdet vois tuoda kyllä muuhun aikaan kuin lasten ja mun nukkumaaikaan.

Tiedän, että anoppi EI tykkäis, jos minä kävisin sen kotona sen poissa ollessa tai nukkuessa.

Ja tuo seksi asia....on sitä kärähdettykin siitäkin!

Vierailija
24/29 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai nukkuuko mieskin (työtön, vuorotöissä, laiska?) noin pitkään?

Meillä maalla noustaan jo 5.45 ja vieraan saapuminen aamukahville klo 7.00 ei olisi omituista.

Vierailija
25/29 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä

Vierailija - 20.04.12 09:09 (ID 14707075)

huutelet? Sano anopille, miten haluat hänen vierailevan. Meille ei koskaan kukaan tule yllättäen. Sovimme, milloin kukin tulee ja mihin aikaan. Katse siis peiliin. Siis mä en ymmärrä tuollaista.

Eikös tänne kirjoiteta juuri niitä asioita joita haluaa mielessään työstää.

Vierailija
26/29 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin katon alla, vai miksi hänellä on avaimet teille?

ja kyllä, normaalit ihmiset voivat nukkua yli seiskankin, ei se heti tarkoita että puoleenpäivään maataan.

Vierailija
27/29 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit vaatia muita elämään niin kuin se olisi koti vain sinulle, mutta toivottavasti miehesi ryhtyy silloin elämään kuten sinä nyt. Kun omat vanhempasi tulevat käymään, mies voisi keskittyä pelaamaan pleikkaa tai pesemään autoa, koska vieraat tulivat HÄNEN mielestään väärään aikaan. Tai kun sinä haluat jonkun hankinnan kotiin, voi mies ilmoittaa, että osta omilla rahoillasi, sinunhan se koti on eikä hänen.

Asenna itse ne lukot, jotka haluat, ilman miehen apua. Ja muista sekin, että anoppikin osaa kääntää selkänsä eli ehkä niitä naistenlehtiä ei enää tule luettavaksesi eikä kukaan katso lastesi perään kuten ennen.

Vierailija
28/29 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin katon alla, vai miksi hänellä on avaimet teille?

On käynyt ilmi jo. Ja jos vastaat, että "en jaksa kaikkia vastauksia lukea", niin miten ihmeessä jaksat lukea vastauksia tästä eteenpäin ja etsiä niiden seasta ap:n vastausta kysymykseen, jonka esitit?

Vierailija
29/29 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat aamuvirkkuja ja illantorkkuja, toisen päinvastoin. Meilläkin lapsista puolet on ollut ihan vauvasta lähtien illasta naama tyynyssä jo kaheksalta ja vastaavasti aamulla aikaisin ylös ja toiset kolme illalla vasta ovatkin täynnä ideoita ja energiaa ja aamulla ennen kymmentä ei ole "minkäänlaista aivotoimintaa", minä olen aina ollut aurinkokelloihminen, talvella voin nukkua vaikka kuinka, mutta kesällä pärjää muutaman tunnin yöunilla. Mies on aamuihminen.

Toki ap:n mieskin asuu omassa kodissaan, muttei elämä ole noin mustavalkoista kuin eräs tuossa aiemmin kommentoi. Jos miehen äiti poikkeaa tämäntuontästä pitkin päivää ja kiva se kaikkien mielestä onkin, niin eihän se ole mitenkään epäkohteliasta sanoa, että eipäs tulla ennen kymmentä, ellei ole hätätapaus. Eihän silti miehen täytyisi suhtautua omiin appivanhempiin nurjasti. Pöhköjä ajatuksia joillain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan