vastaisitteko? kuka tietäisi
vieläkö voin käyttää (paha yskä päällä) 1 v 3kk sitten avattua Cocillana -yskänlääkettä? Päiväystä jäljellä lokakuulle 2013. Ollut kaapissa (sehän säilytetään huoneenlämmössä). KIITOKSET
Kommentit (5)
Oon itse kyllä ottanut yskänlääkkeitä jotka on avattu milloin lie, joissa on päiväystä jäljellä. Jos se menis avaamisesta nopeammin pilalle, niin semmonen yleensä kerrotaan erikseen.
käyttää. Kysyin kerran apteekista eräästä toisesta nestemäisestä lääkkeestä, joka oli avuttu vuosi aiemmin, mutta päiväystä oli vielä kuukausi jäljellä ja oli ok käyttää. Pullossa lukisi, jos säilyy vain tietyn ajan avaamisen jälkeen, muuten säilyy päiväykseen asti oli avattu tai ei.
ok, kiitti vastanneille! Ensinnäkin "vieroksun" oikeasti cocillanaa, koska sehän on muistaakseni morfiininen? Mutta kun sitä on kerran määrätty PAHAAN yskään ja jo n. puolella annoksella mulle määrätystä tuli apu. Käytin sitä aiemminkin vain niinä pakollisena parina päivänä (vähän) ja oli apua. Tuo iso pullo mulla kestäsis varmaan 20v, jos päiväys riittäisi :)
Tuo sentään oikeasti jopa toimii,toisin kun yskänlääkkeet yleensä
Voit käyttää.