American Idol äänestäminen suomessa.
Olen monnta kertaa yrittänyt äänestää Amerikan idolissa mutta puhelut ei mene läpi. Miten se onnistuu suomessa ? Haluan mun suosikin danielin jatkoon joka äsken lauloi hyvin
Kommentit (7)
Televisiossa sanotaan että kannattaa nyt äänestää ja yritän mutta ei onnistu. Daniel lauloi niin hyvin että soisin hänen voittavan. Se laulu jonka esitti " there's u and mi on niin hyvä.
Mihinköhän numeroon koitit soittaa kun ei ne niitä Suomen ohjelmassa edes näytä niitä puhelinnumeroita..?
Kuten kakkonenkin jo sanoi, ne Suomessa näkyvät lähetykset tulee aina viikon-pari viikkoa jäljessä!
Käy hyvä ihminen lukemassa www.americanidol.comista tuoreimmat käänteet niin tiedät mitä siellä lähes reaaliaikaisesti tapahtuu.
kilpailijaa, jota ei kisassa ole. Onnea vain yritykselle. :)
Mutta vakavasti puhuen - äänestäminen ulkomailta ei onnistu. Jenkkien ulkopuolelta tulleet äänet jätetään laskuista.
numerot ja daniel on siellä. Laulaa niin hyvin.
aika varma että tää on vitsi, mutta jostain syystä vastaan silti (olen varmaan ite ihan vitsi): Ne ei ensinnäkään tuu reaaliajassa vaan muutamaa viikkoa jäljessä, eli et vois äänestää. Lisäks tietääkseni ulkomailta ei voi äänestää, vaikka seuraiskin esim. Idolin nettisivuilta reaaliaikasesti ohjelmaan ja yrittäis äänestää oikeaan aikaan.