Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvatatko pojastasi raiskaajan?

Vierailija
19.04.2012 |

Kohteletko halveksivasti jos joku ei pukeudu kuten sinä haluaisit? huoritteletko?

Kehutko pilttiäsi kaikesata, onko nenän kaivaminenkin merkki hänen ylivertaisesta jumalallisesta älystään ja lahjakkuudestaan, onko kuutonenkin hyvää arvosana pojalle?

Ovatko pojat aina poikia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ymmärtänyt sun pointtia?

Vierailija
2/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet äidit ja isät tekevät hirveän karhunpalveluksen sekä lapsilleen että heidän tuleville uhreilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet äidit ja isät tekevät hirveän karhunpalveluksen sekä lapsilleen että heidän tuleville uhreilleen.

Että miten sä kasvatat lapsesta raiskaajaa?

Vierailija
4/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätäpä se seuraava pullo korkkaamatta!

Vierailija
5/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, puhutko poikasi kuullen halveksivasti toisista naisista, jos heillä on sinunmielestäsi jotenkin liian avonaista paitaa tai lyhyttä hametta?

pitääkö vääntää rautalangasta...

millainen isä pojallasi on. Kunnioittaako muita ihmisiä?

Vierailija
6/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, puhutko poikasi kuullen halveksivasti toisista naisista, jos heillä on sinunmielestäsi jotenkin liian avonaista paitaa tai lyhyttä hametta?

pitääkö vääntää rautalangasta...

millainen isä pojallasi on. Kunnioittaako muita ihmisiä?

Ainakaan itselläni ei ole tapana arvostella muita olemuksen perusteella, vaan haluan tutustua ihmiseen. Sen opetan lapsellenikin, että pitää olla arvostelematta muita heidän ulkonäkönsä perusteella , vaan pitää tutustua ihmiseen.

Lapsen biologisesta isästä ei tarvitsekaan puhua, koska ei pidä yhteyttä lapseensa, mutta isäpuoli on aivan huippu. Tuo kukkia ja huolehtii pojasta kuin omastaan. Mutta totta kai suurin osa on sitä mieltä, että poikani on seuraava raiskaaja, koska kasvoi hetken aikaa ilman isää.

Mutta paljon vanhemmat voivat lapsensa päätöksiin vaikutttaa? Itse en ainakaan omia vanhempia kuunnellut, vaan tein niinkuin itse halusin.

Vierailija
7/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaiken saa ottaa,minkä haluaa?

Leikki on leikkiä vain jos vastapuolikin on sitä mieltä.

Kaikkea ole pakko saada.

Ketään ei voi pakottaa tykkäämään susta jne...

Vierailija
8/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pyytää lupa, että saa ottaa jotain. Kaikkea ei tosiaankaan ole pakko saada eikä ketään voi pakottaa pitämään itsestä. Ja eiköhän tuo meidän herra opeta pojalle kunnioituksen naisia kohtaan, niin kuin itsekin tekee :)

Vierailija
9/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskaajat on niitä nössöjä hiljaisia kavereita joista ei ikinä uskoisi että voivat raiskata. Ei oikeita seksikokemuksia eikä seurustelua. Eivät osaa ottaa kontaktia naisiin.Mä tunsin yhden tällaisen ja tämän miehen äiti oli hiljainen ja miehensä alistama kotiäiti jonka elämä pyöri ainokaisen pojan ja kodin ympärillä. Vaikea sanoa oliko tarkoituksella kasvattanut pojasta raiskaajan, en usko. Luulen että siinä vain käy niin. Ei se äidin tai isän vika ole vaan aikuisen ihmisen oma vika jos raiskaa.

Vierailija
10/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaiken saa ottaa,minkä haluaa?

Leikki on leikkiä vain jos vastapuolikin on sitä mieltä.

Kaikkea ole pakko saada.

Ketään ei voi pakottaa tykkäämään susta jne...

sanoit sen paremmin kuin minä.

Vierailija
11/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteletko mitä toinen sanoo?

Vai puhutko itse koko ajan?

Kunnioitatko sitä mitä toinen sanoo ja ymmärrätkö että hänellä on oikeus olla sitä mieltä?

Kunnioitatko toisia ihmisiä?

Vierailija
12/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskaajat on niitä nössöjä hiljaisia kavereita joista ei ikinä uskoisi että voivat raiskata. Ei oikeita seksikokemuksia eikä seurustelua. Eivät osaa ottaa kontaktia naisiin.Mä tunsin yhden tällaisen ja tämän miehen äiti oli hiljainen ja miehensä alistama kotiäiti jonka elämä pyöri ainokaisen pojan ja kodin ympärillä. Vaikea sanoa oliko tarkoituksella kasvattanut pojasta raiskaajan, en usko. Luulen että siinä vain käy niin. Ei se äidin tai isän vika ole vaan aikuisen ihmisen oma vika jos raiskaa.

Ei kyllä raiskaajat ovat niitä röyhkeitä jääkiekkoilijoita, jotka ovat äidin ja isän harrstuksiin kuljettamia maailman valtiaita ja tulevaisuden lupauksia, joilla on aina ollut lupa tehdä just mitä haluaa.

Vierailija
13/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/14 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko niistä ny naispuolisia raiskaajia, peniksen silpojia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän