Nyt vituttaa! Eilen ostettu pusero tänään koulusta tullessa maalissa :(
Tosiaan tänään irroitettiin aamulla laputkin vasta ja puutöissä olivat jotain maaleja kanniskelleet ilman essuja, siinähän rinnuksilla ne sitten olivat :( Essu oli kuulemma päällä töitä tehdessä kyllä.
Ekassa pesussa ei lähtenyt, nyt kokeilin tahranpoistoainetta jonka pitäisi pitää värit kuitenkin, saapa nähdä.
Hitto jos tuo nyt meni pilalle kokonaan.
Kertakäyttövaatteitako noille alakoululaisille pitäisi hankkia?!
Kommentit (7)
Mun miehellä todettiin aamulla kivessyöpä Nyt vituttaa JA pelottaa.
Se on todennäköisesti vesiliukoista maalia.
Itse liottelin lämpimässä vedessä. VÄlillä kävin hankaamassa. Sillleen sain pois. Pesin sen jälkeen normaalisti koneessa niin ihan ok lopputulos.
katson vaatteet lukkarin mukaan. Kun on käsityötä tai kuvista, ei uusia vaatteita kouluun.
Se on todennäköisesti vesiliukoista maalia.
Itse liottelin lämpimässä vedessä. VÄlillä kävin hankaamassa. Sillleen sain pois. Pesin sen jälkeen normaalisti koneessa niin ihan ok lopputulos.
Minä epäilen että akryylimaalista kyse, sehän siis on vesiliukoista MÄRKÄNÄ mutta kuivuttuaan ei lähde ihostakaan kuin raaputtamalla. Kyllä siihen tahranpoistoaineeseen liukeni onneksi jotain kun hankasin purkin harjalla, mutta katotaan nyt jahka kone pyörinyt toisen kerran että miten käy. Ap
Mutta ei lähtenyt silleen pois. Sitten kun vaate oli kuivunut niin läitoin lämpimään veteen liukenemaan.
Nyt vituttaa JA pelottaa.