Jänskättää....
Jepulis...eipä oo menkkoja kuulunut...olis pitäny alkaa 6-7.6, mut ainakaan vielä ei oo alkanu:) Eka kuukausihan tää vasta onkin ku pillerit jätettiin joten voipi olla tietty kierto sekasin tai sitte...hih... Tänään käyn kyllä ostaan testin ja huomen aamulla sen teen.....jos uskallan, tai sitte oottelen jänskässä vielä. Huih.
Plussatuulia kaikille!!!!
Kommentit (24)
tossa just aiemmin sanoin että ei oo ollu mitään oireita..itse asias mulla oli vähän alavatsakipuja joskus reilu viikko sitten, mutta koska sen jälkeen ei oikein mitään niin ajattelin ettei ne mitään ollu..tänään kumminkin nippaili hassusti vasemmalta alamasusta, ja muutenkin tuntui sellasta painon tunnetta siinä..uskon et jostain se saatto olla oire, luultavammin menkoista, mutta eihän sitä tiedä :) en muista että tuollasta nipistelyä ennen olleen =) mutta tuskin se mitään meinas, pakko ajatella näin, ettei innostu liikaa! aamulla sen testin teen, ja sit sen näkee!!
että negahan sieltä tuli..eli eipä sitten raskaana olla..menkkoja vain nyt odottelen kärsimättömänä..tämän ne saakelin pillerit nyt sitten sai aikaan eli kierto menee miten sattuu..toivottavasti mahd pian tasoittuis...:(
Voi harmitus! :( Toivottavasti sitten menkat alkais pian, nii pääset uudestaan yrittämään... Tsemppiä kovasti sinne päin!
Ei oo täti vieläkään tullu kylään, nyt jo kp 36..alkaa kyllä tuskastuttamaan, koska en haluis että kierto ois jotain 40 tai 50 päivää..testannutkaan en vielä ole uudestaan..tänä aamuna piti mutta ajattelin että testaan vasta huomen aamulla. mutta en usko että voisin olla raskaan, koska ei mulla ole mitään oireitakaan..:/ eli jos huomenna tulee nega niin aika varmahan se sitten on etten voi olla raskaana ja menkat vaan rajusti myöhässä..mut mä ilmoittelen vaikka huomenna kuinka kävi :)