Mitä lahjaksi 18 vuotiaalle?
Kummityttö täyttää ihan kohta 18 v. Toivoo kuulemma rahaa lahjaksi, mutta minusta se on jotenkin tylsää:/ ideoita? vai pitäisikö vain laittaa seteleitä kuoreen?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä kivikaudel te elätte, ite tiesin heti 15v ku kysyttii mitä astiastoa ni ihan paras edelleen ja olin 15-17v erittäin kiitollinen kalevalakoruista yms. Kasvatuksessa vikaa jos 18v ei niiden päälle ymmärrä ja arvosta
Ei todellakaan ole kasvatuksesta kiinni jos nuori ei halua vielä astioita nurkkiin. Ostaa sitten kun on oma kaappi minne niitä viedä. Kaikki ei todellakaan pidä Kalevala koruista edes aikuisena!
Ko. kummityttö on täyttänyt jo 28v.. eikähän hän ihan itse osaa ostaa jo astiansa ja korunsa?
Vatkain??? 😳 vaikea kuvitea mitään ankeampaa 18-vuotiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Kohtahan se jo pääsee ylioppilaaksi. Osta 18-vuotislahjaksi vaikka joku keittiökone, vatkain tms. ja yo-lahjaksi sitten annat rahaa.
Sama pohdinta edessä. Summana 50€. Tuleeko hyviä ehdotuksia? Mistä on tykätty?
Korut ovat turhia, jos neito ei niitä käytä. Täytyy ostajan tietää.
Seksileluistahan nuo tykkää, eivätkä ite kehtaa ostaa. Eli joku kiva vibra pakettiin ja suosio on taattu
Vierailija kirjoitti:
mitä astiastoa haluaa alkaa keräämään :)
harva tuon ikänen tietää mitä astiastoa haluaa kerätä. Tai ainaki luulee väärin, jos kuvittelee tietävänsä.. Ei tuossa iässä astiat kiinnosta. Minä muistan ku minulta kysyttiin, ni sanoin VIHREETÄ TEEMAA!!! Ihan järkky.
Kyllä mun tytär tiesi jo 16-vuotiaana, että hän haluaa Marimekon mustavalkoista siirtolapuutarhaa. On minunkin mielestä ajaton astiasto ja tuota olen hänelle ostanut. Tytär nyt 19v.
Oisko Bodyshopista joku pakkaus ok?
On useita asioita, joita voi harkita lahjaksi 18-vuotiaalle tytölle. Tässä on muutamia esimerkkejä:
Kulttuurielämykset: 18-vuotias saattaisi nauttia esimerkiksi teatterista, museosta tai konsertista. Voit harkita lahjakortin tällaiseen tapahtumaan tai esimerkiksi kirjaa tai levyä, joka liittyy hänen mielenkiinnon kohteisiinsa.
Henkilökohtainen tuote: 18-vuotiaalle tytölle voi olla mukava saada lahjaksi jotain henkilökohtaista, kuten uusi laukku, kaulakoru tai vaatekappale. Voit tutustua hänen tyyliinsä ja makuunsa ennen lahjan valintaa.
Luovat lahjat: 18-vuotias saattaisi nauttia luovista lahjoista, kuten piirustusvälineistä, maalaustarvikkeista tai käsityökirjoista. Nämä lahjat tarjoavat hänelle mahdollisuuden ilmaista itseään ja harjoitella uusia taitoja.
Kokemuksia: 18-vuotiaalle saattaisi olla mielenkiintoista saada lahjaksi kokemuksen, kuten seikkailupuistokäynnin tai vesipuistokäynnin. Voit harkita myös matkalahjaa tai elämyslahjaa, joka tarjoaa hänelle uusia kokemuksia ja muistoja.
Muistathan, että tärkeintä lahjassa ei ole sen arvo, vaan ajatus siitä, että olet ajatellut henkilöä ja halunnut ilmaista hänelle arvostustasi. Lahjan valinnassa on tärkeää huomioida lahjan saajan mielenkiinnon kohteet ja tarpeet.
Ei todellakaan ole kasvatuksesta kiinni jos nuori ei halua vielä astioita nurkkiin. Ostaa sitten kun on oma kaappi minne niitä viedä. Kaikki ei todellakaan pidä Kalevala koruista edes aikuisena!