pieni poika ilman äitiään, katsokaa miten surullista!
http://vivas.fi/poika-nukkuu-piirretyn-aitinsa-vieressa-katso-koskettav…
Meinasi tulla tippa linssiin, kun näin tämän kuvan :(
Kommentit (12)
isompi on auttanut piirtämisessä! Järjestetty!!
Voi kuinka käy poikaa sääliksi, toivottavasti löytäisi huolta pitävän perheen jossakin vaiheessa elämää...
Ja nyt tuo poika pitäisi ottaa Suomeen vai. Aivan kuin täällä ei kukaan ole menettänyt äitiään
Miten voit olla noin sydämmetön ja kuka puhui pojan ottamisesta Suomeen?
Toivotaan, että piirretty äiti tuo louhtua pojan elämään.
ollakseen tuon ikäisen pojan piirtämä. voi se sitli olla mahdollistakin.
jotenkin tuli sellainen tunne, että kuva oli järjestetty, joskin se oli koskettava.
Huomatkaa ettei poikalapsi piirtänyt isän kuvaa vaan äidin kuvan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tuo on täysin selvästi ihan tehty kuva !
ei siis aito tilanne. vaan ihan kuvaajan järjestämä
kaikkeen tekin kolahdatte : )
mua kosketti kerran se pieni tyttö, joka laittoi muovipussit kengiksi jalkoihn , oli ihan pieni tyttö ja räkä roikkui poskella...
siinä oli aitoa ja oikeaa tilannetta
tuo pätkä näytettiin joskus tv ohjelmassa, jossa kerättiin varoja sinne ulkomaille, tai olisko et haettiin plan-kummeja
kuka muistaa??
mua kosketti kerran se pieni tyttö, joka laittoi muovipussit kengiksi jalkoihn , oli ihan pieni tyttö ja räkä roikkui poskella...
tuo pätkä näytettiin joskus tv ohjelmassa, jossa kerättiin varoja sinne ulkomaille, tai olisko et haettiin plan-kummeja
kuka muistaa??
Hiphei, olin eka, joka arvasi asian!
Minä pidin lapsena muovipusseja kengissä, jos kenkä oli rikki, tai ei ollu kumppareita. En kerännyt säälipisteitä, vaikka saattoi niitäkin tulla. Ajattelin vaan, etten halua, että sukat ja jalat kastuvat ja sairastuisin.
kuka muistaa??Hiphei, olin eka, joka arvasi asian!
Minä pidin lapsena muovipusseja kengissä, jos kenkä oli rikki, tai ei ollu kumppareita. En kerännyt säälipisteitä, vaikka saattoi niitäkin tulla. Ajattelin vaan, etten halua, että sukat ja jalat kastuvat ja sairastuisin.
Olin tosi vaatimaton muutenkin, ei juuri haitannu ja hidastanu, vaikka vaatteet oli joskus rikkikin. Elämä maittoi ja minä tyttö lauleskelin vaan:)