Pakko myöntää, on toi Jare "Cheek" Tiihonen kuuma!
Pakko myöntää.
Ei voi mitään, vaikka yrittää itselleen uskotella itselleen, että se on materialistinen, egoistinen räppäri... :)
Kommentit (90)
Ei iske yhtään tuo junttimainen filmaaja. Taidatte ihastelijat olla jotain 80-luvun nuoria? Sillä aikakaudella muotoutuneen huonon maun tunnistaa jo kaukaa!
Pituutta alle 170cm
Mitäh onko se oikeesti lyhyt?? Bb
Hän on siistin ja terveen näköinen, hyvännäköiset hampaat on aina plussaa. Ei nyt mitenkään hottis mun silmään, mutta jollain tavalla sellainen jämptin oloinen, ihan aviomiesainesta, ainakin tuon ohjelman perusteella, kun ei ole mitään ennakko-oletuksia hänestä.
Ei se nyt alle 170cm ole, mutta about 173cm.
175cm taitaa olla oikea pituus, ainaki on laulanut niin :D en tiedä sit totuutta, kun en oo livenä nähny.
Komeahan se on kuin perkele. Namu! Ei seurustele nyt.
175cm taitaa olla oikea pituus, ainaki on laulanut niin :D en tiedä sit totuutta, kun en oo livenä nähny.
Komeahan se on kuin perkele. Namu! Ei seurustele nyt.
Se on laulanu "Paino: seitkyt viis. Pituus: tasan sataseitkytviis. Hmm, on poika tainnu varpaillaan seistä siin" eli taitaa olla lähemoänä 170senttiä.
Näin sen sellasen tummemman tytön kanssa yks päivä. Oon varma et se on siinä videossa missä lauletaan "sori vaan, mut oon pyrkiny vähentää". Ja jos se on se mimmi niin se on ennen seukannu BB-Paulin kaa.
Mistä mä ees tiedän nää jutut, noloa. SEISKA! :D
Onneks voi silti unelmoida Cheekista!
joihin yleinsä ihastun.. Siis tarkoitan sitä suloisuutta, en tietenkään ole zoofilisti. :D
Myös sopivan röyhkeä, mutta välillä on VE-ohjelmassa vaikuttanut hieman ylimieliseltä. En vain unohda sitä mahtavaa Dingo-versiota, oli sovittanut sen todella hyvin..
Näin sen sellasen tummemman tytön kanssa yks päivä. Oon varma et se on siinä videossa missä lauletaan "sori vaan, mut oon pyrkiny vähentää". Ja jos se on se mimmi niin se on ennen seukannu BB-Paulin kaa.
Mistä mä ees tiedän nää jutut, noloa. SEISKA! :D
Onneks voi silti unelmoida Cheekista!
Jotenkin mun on vaikee uskoo, et se tumma tyttö Pyrkiny vähentää-videossa seurustelis Cheekin kanssa, kun se vaikuttaa just "bimbolta", jollast Cheek ei juuri ymmärtääkseni etsi.=)
Mutta, olenpa tässä Vain elämää-jaksoja katsottuani ja joitain Cheekin haastatteluja kuunneltuani huomannut, että meissä on Jaren kanssa todella paljon samaa, niin luonteessa kuin joissain kiinnostuksen kohteissa ym. Että hehhehhee teille, jos hän etsii sielunkumppania.;P Tosin oikeasti meidän suhteesta ei varmasti tulisi yhtään mitään juuri samanlaisuuden takia, kilpailtaisiin koko ajan kumpi on parempi jne.:D
http://jasmine-makeup.blogspot.fi/ Luin pari kirjoitusta ja vaikuttaa narsistiselta ihmiseltä. Toivottavasti olen väärässä.
jos on noin 170cm ja painoakin lähemmäs 60kg.
Kova jätkä se sitten on. Ajattelin että olisi lyhyt.
mä tiedän/tunnen kolmekin kaveria, joiden kaa se on lähteny just sellasille jatkoille keikan jälkeen.. eli pannu. ja ne muijat ei saa multa kovin suurta arvostusta muutenkaan. :D mut voihan se olla että herra ettii tosimielessä jotain muutaku tollasia pitkäripsisiä, tikkulaihoja bimboja? en tiedä mutta voisin iteki lähtä mukaan jos kysyis ;D
te Cheekin perään :D Mä taas olen aina pitänyt sitä jotenkin naismaisen näköisenä, liian sievänä ja sliipatun oloisena, ja melkein odottanut, että milloin se tulee kaapista XD
te Cheekin perään :D Mä taas olen aina pitänyt sitä jotenkin naismaisen näköisenä, liian sievänä ja sliipatun oloisena, ja melkein odottanut, että milloin se tulee kaapista XD
Komea tarkoittaa sellaista miestä, jota kaikki naiset haluaa. Komea ei siis ole sellainen Shrek tyylinen rujo mies.
Tietenkin jos on vähän lihava nainen niin tietenkin haluaa rinnoilleen oman suuren pullajuntin.
Jare ja Jasmin seurustelee. Näköjään sittenkin tykkää bimboista. Meni maku!
Jos kyseessä on Yasmin Yamajako, niin en usko. Yasmin oli kyllä eilen mukana seurueessa kun kävivät moikkaan Ylex:n jengii Lasipalatsilla. Mutta en usko, että ne kaksi seurustelevat... Eiköö Yasmin ole vasta alle parikymppinenkin?
Eturivissä kannattaa seistä, pääset varmasti pukille. ota kaverisikin pääset kolmenkimppaan :)