Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt veljeni pissisvaimoon...

Vierailija
18.04.2012 |

Selvä narsisti kyseessä, joka haluaa erottaa miehensä perheestään. En tiedä miten toimia kun on vaan niin erinomainen ja aina oikeassa. Anteeksikin olen omia sanomisiani pyytänyt muttei auta. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin katkaista välit ? En jaksa tyhjänpäiväistä valitusta kun asiat ovat heillä ihan hyvin. Annanko vaan olla vai yritänkö vielä sopia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä, että olisit ymmärtänyt häntä tai omaa osuuttasi tilanteeseen.

Vierailija
2/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilyttää edes jonkinlaiset välit veljeen, niin anna olla. Siedä sen minkä on pakko, vaikka hammasta purren. Ottaa voimille, mutta siitä selviää kyllä. Ei teidän ylimpiä ystäviä tarvitse olla.

Välien katkaiseminen lähisukulaiseen voi myöhemmin kaduttaa kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain hänen itsekeskeisyytensä ärsyttää, on vähän sellainen minäminä-tyyppi jonka en koskaan ole kuullut sanovan kenestäkään mitään positiivista. Ja valittaa aina jostain vaikka käsittääkseni asiat ovat ihan ok, lapset terveet, töitä jne. Olen hänelle jostain syystä punainen vaate ja se jonka pitäisi aina pyytää anteeksi. En vain jaksaisi enää.

Vierailija
4/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se paha ja ilkeä täti joka ei osaa ottaa toisia huomioon...

Vierailija
6/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alas porukalla, veli mukaan ja kysyt suoraan mikä mättää. Tuleepahan veljellekin selväksi.

Turhasta valittaminen on suhteellista. Ehkä sun ei kannattais stressata siitä niin paljon ja ottaa itseesi.

Vierailija
7/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he minua tarvitse, näin olen saanut kuulla, joten asia saa nyt olla. Onneksi osaan käsitellä ongelmani suht nopeasti ja se siitä.

Vierailija
8/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäillä, että veljen pissisvaimo on ihan oikeassa, kun aika helposti otat nokkiisi täälläkin ;)

Vierailija
9/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen saanut pitkään fb:n kautta ja muutoin kuulla etten ole toivottu sukulainen. Olen arvellut osaavani myöntää myös olevani väärässä ja anteeksikin usein pyytänyt. Vastapuoli hyökkää, anteeksipyynnöt eivät ole oikeanlaisia jne. Olen lapsellinen ja tyhmä, vaikka 4 lapsen äiti ja toista 25 vuotta vanhempi. Jos heidän lapsensa tarvivat jotain niin raha on aina kelvannut. Jostain syystä.

Vierailija
10/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies nössö ja tossun alla ? Kuulostaa niin tutulta... Minun ystäväni otti pissisvaimon joka käskettää koko ajan ja passauttaa itseään ja kahta lastaan. Mies on vielä suht rakastunut mutta selvästi kaikki alkaa rakoilla kun mies on kysellyt minulta että "En aina jaksaisi, voisiko jotain sanoa tai tehdä toisin." Varmaan veljesikin kyllästyy jossain vaiheessa jos hällä on selkärankaa, tai pistää akkansa ruotuun. Jotenkin nykyajan naiset ovat niin itsevarmoja ja ainaoikeassa eivätkä silti osaa edes lapsiaan kasvattaa...

Vierailija
11/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tavalla taitaa olla katkeruutta ilmassa puolin ja toisin, eikä apu taida löytyä tältä palstalta...

Pysykää kaukana toisistanne, rajaa näkyvyyttä facessa, elä omaa elämää, tervehdi kohteliaasti pakollisissa kuvioissa ja siinähän se.

Vierailija
12/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole fbssä enää, mietin vaan kuinka pitkään pitää yrittää pitää sukulaisuussuhdetta yllä vaikka välittäisikin toisesta? Olemme eri paikkakunnilla, matkaa 80 km, eikä usein nähdä.

Vierailija
13/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisuussuhde tässä ole se ongelman ydin, vaan se että te ette tule toimeen.

Pidä etäisyyttä, mutta älä suostu marttyyriksi, joka vinkuu surkeuttaan. Kun valitustulva alkaa, niin vaihda tylysti aihetta tai lähde pois tilanteesta. Jos se dissaa somessa, niin rajaa pois. Älä provosoidu tai provosoi.

Niin kuin joku jo kirjoittikin, niin veljen takia kannattais vielä pinnistellä, jos veli on sinulle tärkeä. Jos te ette edes näe usein, niin eikös tilanne ole silloin siedettävä?

(13)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi