Miten 32v voi kuolla rintasyöpään?
Kommentit (30)
Siinä vaiheessa, kun sä jotain sormin tunnet, sulla on jo aikamoinen kasvain joka on voinut jo lähettää vaikka minkälaisia etäpesäkkeitä.
Ehkä lapsen/raskauden takia ei ole hoidettu radikaalisti. Mutta lapsi on voinut silti olla hänen toiveensa, riskeistä huolimatta.
Sun on pakko ap olla tyhmä.
tynnyrissä kasvanut,joka ei maailmanmenoa ja asioita seuraile. Onkohan lukenut kirjaakaan elämässään.
Vastatkaa ennemmin, kun ootte niin rikkiviisaita.
Pääseekö mammografiaan kuinka helposti? Mulla on jatkuvasti hirveää särkyä rinnoissa, lääkäri sanoi sen olevan normaalia. En oikein usko. Olen nyt valitettavasti työtön, eikä rahaa ole mennä yksityiselle. Mielelläni maksaisin tutkimukset, saisi ainakin mielenrauhan ja selvyyden mistä nuo kivut johtuvat.
Terveyskeskukset ja julkisen puolen terveydenhoito on muutenkin niin ruuhkaantunutta, kaikkeen vaivaan tarjotaan buranaa. On ihan tuuri peliä pääseekö tutkimuksiin ja parempi mennä suoraan yksityiselle. Moni julkisen puolen lääkäri sanoo esimerkiksi toistuvien kohtu- ja virtsatietulehdusten olevan aivan normaali juttu, varmaan niin vähän määrärahoja etteivät voi yksinkertaisesti tutkia kaikkia.
Mut niin, mun kaverillani todettiin rintasyöpä 22 vuotiaana. Onneksi varhaisessa vaiheessa ja ei ole vielä ainakaan uusiutunut!
jotka ovat kuolleet syöpään. Ja lapsiakin kuolee. Miten sä hämmästelet tällaista?
Miehellekin voi tulla rintasyöpä. Ei se pelkästään naisten (tai mummojen) sairaus ole.
Yleensäkin syöpään voi sairastua ihan missä iässä tahansa. Vauvallakin voi olla syöpä.
Ja nuorella syöpä saattaa levitä nopeammin kuin vanhalla.