Eikö todellakaan ole mitään keinoa julkaista pedofiilien nimiä anonyymisti?
Tuomittuja pedofiilejä. Ei siis poliisille, vaan yleiseen tietoon. Jotta osaisivat muut varoa.
Ahdistaa!!
Kommentit (33)
Jos kerta ovat tuomittuja. Kyllähän netissä muutenkin kirjoitetaan pedofiileistä ihan heidän omilla nimillään.
jotka ovat syyttömiä.
voisiko ajatelle myös mahdollisia tulevia uhreja?
nimiä voi kertoa? Mutta esim. Jammusta te voitte kyllä jauhaa!?
Nuo ihmiset on tuomionsa kärsineet, ei kaivata sun maalaislynkkausta enää siihen lisäksi. Vanhemmat sitten suojelee lapsiaan niin kuin parhaaksi näkee. Anna olla.
Oon muuten huomannut että ne jotka eniten kohkaa pedofiilien kamaluudesta, on yleensä innokkaita kopeloimaan omia lapsiaan. Miksihän tää asia siis vaivaa sua näin paljon, hmm?
ja moniakin tuomittuja, miksi ap:n tapaus olisi poikkeuksellista?
Nuo ihmiset on tuomionsa kärsineet, ei kaivata sun maalaislynkkausta enää siihen lisäksi. Vanhemmat sitten suojelee lapsiaan niin kuin parhaaksi näkee. Anna olla.
Oon muuten huomannut että ne jotka eniten kohkaa pedofiilien kamaluudesta, on yleensä innokkaita kopeloimaan omia lapsiaan. Miksihän tää asia siis vaivaa sua näin paljon, hmm?
Ei se olisi hyvä systeemi,esim jos jonkun pedon nimi olisi vaikka anselmi alalainen ja se julkaistaan niin kaikki samannimiset leimautuu. Suomessa on aika monta samannimistäkin ihmistä etu ja sukunimeltään..
siitä syystä, että tämä kyseinen henkilö on ollut opettajani ja nyt tuomittu oppilaan hyväksikäytöstä. Tuntuu paljon henkilökohtaisemmalta kuvotukselta kuin ylipäätään kaikki pedofiilit.
ap
Vuosi pari tuomiota saaneet ja lapsen elämän lopullisesti pilanneet. Joten loppuelämän rangaistus kuuluu lapsiin sekaantuneille pedofiileillekin.
Vielä kun erittäin usein eivät kadu vaan uusivat tekonsa. Kukaan ei voi mennä yhtä alas kuin he. Jenkeissä ei suojella pedofiilejä niinkuin Suomessa. Vaan heidän nimet, osoitteet ja kuvat ovat nähtävissä.
Rikollisten nimet ovat kuitenkin julkisia, eli ei ap tee mitään rikollista jos kertoo nimet.
Oletko tehnyt kovastikin tutkimusta tästä asiasta? Mites ne, ketkä puolustelee pedareita? Kuten te pari tässä ketjussa. Ei ihan tervettä sekään.
Mä "kohkaan" aiheesta aika helpolla myös, johtuu siitä, että olen pedon uhri, MUTTA! että olisin innokkas kopeloimaan omia lapsiani???? Miten sairasta onkaan yleistää. Tiedän, että uhrin rooli joskus muuttuu tekijäksi, mutta en kyllä hetkeäkään usko, että tätä voi yleistää.
Eli kerro, miten olet tämän huomannut? Sun tarvii tietää vähän yleistä enemmän siis?
on kansalaisten enemmistön mukaan ok. Siitä vaan laitat kansalaisliikkeen pystyyn, jos uskot, että tässä työttömyys- ja kurjuusmaassa kaivataan just eniten pedofiilijahtia.
Vuosi pari tuomiota saaneet ja lapsen elämän lopullisesti pilanneet. Joten loppuelämän rangaistus kuuluu lapsiin sekaantuneille pedofiileillekin.
Vielä kun erittäin usein eivät kadu vaan uusivat tekonsa. Kukaan ei voi mennä yhtä alas kuin he. Jenkeissä ei suojella pedofiilejä niinkuin Suomessa. Vaan heidän nimet, osoitteet ja kuvat ovat nähtävissä.
Rikollisten nimet ovat kuitenkin julkisia, eli ei ap tee mitään rikollista jos kertoo nimet.
lähipiirissä oli/on pedari. En ikimaailmassa voisi tehdä mitään niin sairasta lapsille.
Mutta tunnen kyllä joitakin pedofiilien puolustajia ja voisi yhteisenä tekijänä sanoa, ettei paljon välitä lapsistaan.
Oon muuten huomannut että ne jotka eniten kohkaa pedofiilien kamaluudesta, on yleensä innokkaita kopeloimaan omia lapsiaan. Miksihän tää asia siis vaivaa sua näin paljon, hmm?Mä "kohkaan" aiheesta aika helpolla myös, johtuu siitä, että olen pedon uhri, MUTTA! että olisin innokkas kopeloimaan omia lapsiani???? Miten sairasta onkaan yleistää. Tiedän, että uhrin rooli joskus muuttuu tekijäksi, mutta en kyllä hetkeäkään usko, että tätä voi yleistää.
Eli kerro, miten olet tämän huomannut? Sun tarvii tietää vähän yleistä enemmän siis?
Kyllä me sut tiedetään. Naurettavan helppoa onkia tietoja netin ihmemaailmassa. Tiedätkö ohjelman nimeltä IdentifyNetPerson?
No, joka tapauksessa me ollaan seurattu sua nyt, öö, 3 kuukautta. Aika paljon dokumenttia on jo kasassa.
on kansalaisten enemmistön mukaan ok. Siitä vaan laitat kansalaisliikkeen pystyyn, jos uskot, että tässä työttömyys- ja kurjuusmaassa kaivataan just eniten pedofiilijahtia.
sun ja lastes kohdalle sattuu pedofiili, niin taitaisit sinäkin olla aika nopeaan "helisemässä". Ja ei, en ole levitellyt hänen nimeään, mutta ehkä ansaitsisi juurikin sen. Pedofiileille, jotka toteuttavat sairaat halunsa minulla ei ole minkäänlaista ymmärrystä.
Oon muuten huomannut että ne jotka eniten kohkaa pedofiilien kamaluudesta, on yleensä innokkaita kopeloimaan omia lapsiaan. Miksihän tää asia siis vaivaa sua näin paljon, hmm?Mä "kohkaan" aiheesta aika helpolla myös, johtuu siitä, että olen pedon uhri, MUTTA! että olisin innokkas kopeloimaan omia lapsiani???? Miten sairasta onkaan yleistää. Tiedän, että uhrin rooli joskus muuttuu tekijäksi, mutta en kyllä hetkeäkään usko, että tätä voi yleistää.
että jos aikuinen ei pysty mitään muuta ajattelemaan kuin pakkomielteisesti kuvittelemaan jotain aikuista seksuaalisessa teossa lapsensa kanssa niin kyllä siinä alkaa jo fantasiat sekoittua kuvitelmaan. Eli ap, mene hoitoon. Sitten huomaat että vain sinä ajattelet lapsiasi seksuaalisesti, ei kukaan muu.
Meillä on oikeuslaitos sitä varten että oman käden oikeutta ei tarvita. Vituttaa sinunkaltaisesi urpot jotka ei tajua mitä kaikkea voi seurata tuollaisesta toiminnasta jossa innokkaat asukaskytät ilmiantavat ihmisiä. Lue vaikkapa Minette Waltersin dekkari Acid Row (olikohan Umpikuja suomeksi) niin tajuat ehkä mistä on kyse.
Kyllä me sut tiedetään. Naurettavan helppoa onkia tietoja netin ihmemaailmassa. Tiedätkö ohjelman nimeltä IdentifyNetPerson?
No, joka tapauksessa me ollaan seurattu sua nyt, öö, 3 kuukautta. Aika paljon dokumenttia on jo kasassa.
sairautta kai tuo on, että luulee osaavansa, tietävnäsä ja vielä kehtaa myöntää?
löytyvät usein heidän lähipiiristään. Miten heidän henkilöllisyytensä voisi suojata jos tekijä ilmiannetaan?
Pedofiilien henkilöllisyyttä ei salata rikoksen tekijän suojelemiseksi, vaan se on ainoa tapa suojata UHRI(T).