Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nussitteko että naiset ihan vain miehenne takia??? jos ette saa kerta orkkuja...

Vierailija
18.04.2012 |

Mä oon kyllä aika hämmentynyt! Sitten muutamat vielä mainitsee, että on joutunut tekmään abortin vaikka ei koskaan saanut orgasmia! SIIS MITÄ HELVETTIÄ TÄMÄ ON?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tykätä vaikka ei orgasmia saisikaan.

Tosin en kyllä tiedä, mitä yhteyttä abortilla tuohon asiaan on...

Vierailija
2/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä mutta aivan taatusti naiskentelisin siitä huolimatta, jos vaan ukko ois samaa mieltä. Kivaa se on ilmankin ja kyllä mä koen että osa nautinnosta tulee siitä että toinen tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhessä toisessa ketjussa joku kertoi että on tehnyt 2 aborttia vaikka ei ole koskaan saanut orgasmia!! Eikö vois edes siihen ehkäsyyn keskittyä jos ei kerta voi nautintoonkaan keskittyä? Ja miks ylipäätänsä harrastaa seksiä sellasen miehen kanssa joka ei ole valmis lapsen tekoon...

Vierailija
4/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen hyvin seksuaalinen ihminen, siitäkin huolimatta, etten orgasmeja juuri koskaan saa. Keskustelin tästä kerran yhden ystäväni kanssa, joka saa orgasmin lähes joka yhdynnässä ja huomasin, että hänen näkemyksensä seksistä oli hyvin orgasmikeskeinen. Minä nautin jo ensikosketuksesta ja silloin harvoin, kun orgasmin saan olen suorastaan hervoton. Ystäväni taas tähtää juurikin tuohon huipentumaan eikä kykene lainkaan nauttimaan seksistä, jos arvelee, ettei pääse orgasmiiin asti.

Meitä on moneen junaan, ystäväiseni.

Vierailija
5/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin lähinnä miehen takia nussin, en minä itse seksiä kaipaisi lainkaan kun taidan olla aseksuaali. Mutta kun ei se minulle mitenkään inhottavaakaan ole ja toinen tykkää niin miksipä ei.

Vierailija
6/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap.lla seksi tunnu hyvältä jo ennen sitä orkkua?

Vierailija
7/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö saa seksistä muuta nautintoa kuin orgasmin??

Minä en ole koskaan saanut kenenkään miehen kanssa yhdyntä orgasmia(sinkkunakaan). Mutta sormin ja suulla tyydytettynä kyllä saan. Mutta minulle seksi on muutakin nautintoa. Esim. sitä ihanaa odotusta ja leikittelyä pitkin päivää ennen sitä kliimaksia.

Vierailija
8/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siemensyöksyn saakin. Nussiiko tällainen mies vain naisensa vuoksi? Aloittajan logiikalla ajateltuna...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi