Miten voin ilmoittaa kahden pedofiilin nimet nettiin ilman että jään kiinini
ja poliisit tulee perään? Siis tuomittuja ovat, ei mikään epäily.
Kommentit (11)
itse miettinyt ihan samaa. Tuomittu ja tuomionsa istunut, juuri vapautunut.
Olisi kiva saada naapurustolle tiedoksi, ihan näin ennakkoon jos/kun jotain sattuu...
itse miettinyt ihan samaa. Tuomittu ja tuomionsa istunut, juuri vapautunut.
Olisi kiva saada naapurustolle tiedoksi, ihan näin ennakkoon jos/kun jotain sattuu...
Kyllä mä ainakin kertoisin, jos tietäisin että lähistöllä asuu joku pedofiili, eikä muissa lapsiperheissä tiedettäisi.
että tuomiot olisivat ihan yleistä tietoa. En tiedä, voiko oikeuden langettamaa tuomiota edes salata mitenkään.
On eri asia mennä kertomaan naapureille omista epäilyistään kuin ihan virallisen faktan tyypin istumasta tuomiosta. Tosin tavallisesti ihminen katsotaan syyttömäksi ja rangaistuksensa kärsineeksi vapauduttuaan. Nuo seksuaalirikokset tosin ovat vähän kinkkisiä, kun niitä tilastojen mukaan uusitaan niin usein.
että tuomiot olisivat ihan yleistä tietoa. En tiedä, voiko oikeuden langettamaa tuomiota edes salata mitenkään.
On eri asia mennä kertomaan naapureille omista epäilyistään kuin ihan virallisen faktan tyypin istumasta tuomiosta. Tosin tavallisesti ihminen katsotaan syyttömäksi ja rangaistuksensa kärsineeksi vapauduttuaan. Nuo seksuaalirikokset tosin ovat vähän kinkkisiä, kun niitä tilastojen mukaan uusitaan niin usein.
alaikäisen seksiin pakottamisesta, niin takuulla olisi joku hyypiö kohta ovella kolkuttelemassa.
ap
kertoa, jos on tuomittu. Mietin vaan mikä hyöty siitä on kertoa?
Kun tosiaan voi olla muitakin saman nimisiä henkilöitä.
Laita vaikka aluksi nimikirjaimet. Tai kerro miksi haluat ne nimet kertoa?
on tuomittu, niin saa sen nimen kertoa netissä ja muualla.
Ymmärrän jos tiedät että tuttusi lähipiiriin kuuluu joku pedofiili ja haluat kertoa tuttavallesi, mutta miksi haluat tehdä jonku pedofiiliudesta yleistä tietoa? mikä on sinun motiivisi?
Noilla pedofiileilla kun sattuu olemaan perheenjäseniä, ystäviä, sukulaisia, jopa omia lapsia. Todennäköisesti saisit vain enemmän vahinkoa aikaan. Kuvitteleppa jos lapsena jonku luokkakaverisi vanhempi olisi ollut pedofiili, pahimmillaan raiskannut tuon luokkakaverisi, ja tuosta kaikesta tulisi julkista tietoa.
Kyllä minä kertoisin tuttaville jos tutustuisivat tuomittuun pedofiiliin, mutta ei kävisi pienessä mielessäkään alkaa huutelemaan nimiä/kuvia netissä.
Lataa TOR selain ja postaa vaikkapa tänne. Sen kautta sinua ei voi jäljittää. Sen jälkeen poista tor
Tänään on iso nippu nimetty ja kerrottu tuomioista ihan lehdessäkin, ja ne samat nimet voi laittaa tänne ja kertoa myös siitä tuomiosta. Eikä kukaan tule ovellesi. Julkista tietoa jo ovat.
on tuomittu, eli tehnyt näitä hirveitä tekoja lapsille, jopa toistuvasti, niin mulle se on siinä vaiheessa ihan sama huudellaanko nimiä ja kuvia.
Näin voi ehkä estää se, että pystyy uusimaan tekonsa kun ihmiset osaa olla varuillaan. Sen sanon jos ei olisi netissä yhdestä pedofiilistä "huudeltu" niin omat lapset olisivat voineet joutua pedofiilin kynsiin.
Erittäin harmillinen juttu, mutta totuus on se, ettet voi koskaan olla varma uudesta tuttavuudesta. Netin kautta sekin selvisi ja omat lapset turvassa ainakin tältä pedofiilitä.
ja kirjota tänne av:lle?