miksi nainen haluaa elää niin että on miehestä riippuvainen?
nyt on uusavuttomien yhteiskunta, joo - sen tiedetään jo mutta ihmettelen suuresti miksi jotkut naiset HALUAVAT elää miehen kautta tai miehen kanssa ilman ns omaa elämää. Hurjan paljon joilla ei minkäänlaista omaa elämää, omia harrastuksia, ystäivä, menoja. Eivät melkein liiku lasten kanssa missään jos mies ei mukana. Mitä jos se päivä tulee eteen (tuleehan se joka pv perheissä missä ei ole ikinä odotettukaan sellaista) että kupla puhkeaa, mitä nämä naiset sitten? ei ole mitään...mielestäni on traagista mutta myös naisten kannalta erittäin alentavaa. Ja toiset ihan HALUAVAT elää näin...
Kommentit (27)
lapsen yh pian 10 vuotta, ja nyt alkaa tuntua siltä, että olis ihanaa löytää mies, ja olla siitä riippuvainen, se kustantais mun elämän, tehtäis kaikkee yhdessä jne, olis ihan ihanaa! Kupla saa sitten puhjeta, ei hätää, osaan elää yksin ja itsenäisesti, mutta voisin edes hetken nauttia tuolliasesta!
nyt on uusavuttomien yhteiskunta, joo - sen tiedetään jo mutta ihmettelen suuresti miksi jotkut naiset HALUAVAT elää miehen kautta tai miehen kanssa ilman ns omaa elämää. Hurjan paljon joilla ei minkäänlaista omaa elämää, omia harrastuksia, ystäivä, menoja. Eivät melkein liiku lasten kanssa missään jos mies ei mukana. Mitä jos se päivä tulee eteen (tuleehan se joka pv perheissä missä ei ole ikinä odotettukaan sellaista) että kupla puhkeaa, mitä nämä naiset sitten? ei ole mitään...mielestäni on traagista mutta myös naisten kannalta erittäin alentavaa. Ja toiset ihan HALUAVAT elää näin...
pohtia tälläistä?
lähde bailaamaan ja ahdistut, kun ei voi suorittaa?
että meillä on Suomessa tähän käytösmalliin ja naisen elämään perustuva vahva traditio. Tasa-arvoa ajavat feministit ovat kuitenkin olleet vain pieni ääri-ilmiö. Muutos vie monta sukupolvea, itse esimerkiksi (olen nelikymppinen nainen) olen sukuni ensimmäinen töissä käyvä nainen ja yksinhuoltaja. Siinä on saanut selitellä arvojaan monta kertaa.
että meillä on Suomessa tähän käytösmalliin ja naisen elämään perustuva vahva traditio. Tasa-arvoa ajavat feministit ovat kuitenkin olleet vain pieni ääri-ilmiö. Muutos vie monta sukupolvea, itse esimerkiksi (olen nelikymppinen nainen) olen sukuni ensimmäinen töissä käyvä nainen ja yksinhuoltaja. Siinä on saanut selitellä arvojaan monta kertaa.
Onko se sitten parempi? Tasa-arvoa ajavat naiset ovat pettyneitä miehiin tai lesboja.
Tasa-arvoa kannattavat naiset, joiden miehet ovat tossunalla tai muuten nössyköitö joista ei ole elättämään vaimojaan.
Onko se tasa-arvoa jos aletaan viemään alas käytösmallia, jossa äidit hoitavat lapset ja kodin ihan vaan siksi, että naisten kuuluu nyt haluta tasa-arvoa ja olla pois kotoa.
Mitäs jos kuitenkin nainen haluaa hoitaa sen kodin ja lapset?
Mitäs jos nainen haluaa harrastaa kotonaan virkkausta ja viettää mahdollisimman paljon aikaa perheen kanssa. Nainen onkin alistunut. Huoh...
mun mielestä tollasista ihmettelyista paistaa läpi katkeruus ja kateus kun ei uskalleta heittäytyä rakkaussuhteeseen (johon kuuluu tietynlainen riippuvuus) miehen kanssa! Koko ajan keksitään kaikkea "omaa elämää" poissa miehen ja perheen luota, ihan vaan siltä varalta että JOS jää JOSKUS yksin..
Ja sinä olet siitä varoittava esimerkki, että ukkosi on nössö, et ole miestä löytänyt ollenkaan tai olet eronnut ja tulet eroamaan monta kertaa.