Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nainen haluaa elää niin että on miehestä riippuvainen?

Vierailija
18.04.2012 |

nyt on uusavuttomien yhteiskunta, joo - sen tiedetään jo mutta ihmettelen suuresti miksi jotkut naiset HALUAVAT elää miehen kautta tai miehen kanssa ilman ns omaa elämää. Hurjan paljon joilla ei minkäänlaista omaa elämää, omia harrastuksia, ystäivä, menoja. Eivät melkein liiku lasten kanssa missään jos mies ei mukana. Mitä jos se päivä tulee eteen (tuleehan se joka pv perheissä missä ei ole ikinä odotettukaan sellaista) että kupla puhkeaa, mitä nämä naiset sitten? ei ole mitään...mielestäni on traagista mutta myös naisten kannalta erittäin alentavaa. Ja toiset ihan HALUAVAT elää näin...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ongelma on kaltaisesi nestepäät, joiden mielestä elämän voi elää vain yhdellä tavalla; sillä millä juuri te sitä suorittaen elätte (useinkin siihen liittyy aivan maaninen suorittaminen ja päteminen oikeinelämisellä sekä muiden, jotenkin toisenlaisten, äänekäs sortaminen). Antakaa ihmisten olla ja tehdä omia valintojaan! Mitä ***** se teille edes kuuluu! Se mikä tuo onnen ja tasapainoisen perhe-elämän toisille, voi olla jotakin ihan muuta teillä, ja sehän on ok kaikin puolin. Ette vaikuta onnellisilta alkuunkaan kun olette niin kärkkäästi haukkumassa toisella tavalla toimivia ihmisiä. Tuo on tosi narttumaista ala-arvoista käytöstä, mutta sitähän palsta tursuaa. Olkaa millaisia olette, se on ihan ok tasan niin kauan kunnes käytte muita haukkumaan!

Aika harvoin tälläkään palstalla ollaan itkemässä sitä, että voi voi, mulla on talous kunnossa ja työpaikka ja mieskin on ihan hyvä isä siinä kohtaa jos ero tulee. Sen sijaan jatkuvasti täällä vingutaan sitä, kun itse ollaan perse levällään kotona monen lapsen kanssa, eikä mies joko tee mitään, tai sitten on tulossa ero, ja akalla ei ole mitään saumaa ylläpitää elintasoaan. Että kyllä, se on naurettavan tyhmää heittäytyä vuosikausiksi kotirouvaksi, ja siitä on todella varoittavia esimerkkejä lähipiiristäkin.

Ja sinä olet siitä varoittava esimerkki, että ukkosi on nössö, et ole miestä löytänyt ollenkaan tai olet eronnut ja tulet eroamaan monta kertaa.

Vierailija
22/27 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen yh pian 10 vuotta, ja nyt alkaa tuntua siltä, että olis ihanaa löytää mies, ja olla siitä riippuvainen, se kustantais mun elämän, tehtäis kaikkee yhdessä jne, olis ihan ihanaa! Kupla saa sitten puhjeta, ei hätää, osaan elää yksin ja itsenäisesti, mutta voisin edes hetken nauttia tuolliasesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on uusavuttomien yhteiskunta, joo - sen tiedetään jo mutta ihmettelen suuresti miksi jotkut naiset HALUAVAT elää miehen kautta tai miehen kanssa ilman ns omaa elämää. Hurjan paljon joilla ei minkäänlaista omaa elämää, omia harrastuksia, ystäivä, menoja. Eivät melkein liiku lasten kanssa missään jos mies ei mukana. Mitä jos se päivä tulee eteen (tuleehan se joka pv perheissä missä ei ole ikinä odotettukaan sellaista) että kupla puhkeaa, mitä nämä naiset sitten? ei ole mitään...mielestäni on traagista mutta myös naisten kannalta erittäin alentavaa. Ja toiset ihan HALUAVAT elää näin...

pohtia tälläistä?

Vierailija
24/27 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde bailaamaan ja ahdistut, kun ei voi suorittaa?

Vierailija
25/27 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on Suomessa tähän käytösmalliin ja naisen elämään perustuva vahva traditio. Tasa-arvoa ajavat feministit ovat kuitenkin olleet vain pieni ääri-ilmiö. Muutos vie monta sukupolvea, itse esimerkiksi (olen nelikymppinen nainen) olen sukuni ensimmäinen töissä käyvä nainen ja yksinhuoltaja. Siinä on saanut selitellä arvojaan monta kertaa.

Vierailija
26/27 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on Suomessa tähän käytösmalliin ja naisen elämään perustuva vahva traditio. Tasa-arvoa ajavat feministit ovat kuitenkin olleet vain pieni ääri-ilmiö. Muutos vie monta sukupolvea, itse esimerkiksi (olen nelikymppinen nainen) olen sukuni ensimmäinen töissä käyvä nainen ja yksinhuoltaja. Siinä on saanut selitellä arvojaan monta kertaa.

Onko se sitten parempi? Tasa-arvoa ajavat naiset ovat pettyneitä miehiin tai lesboja.

Tasa-arvoa kannattavat naiset, joiden miehet ovat tossunalla tai muuten nössyköitö joista ei ole elättämään vaimojaan.

Onko se tasa-arvoa jos aletaan viemään alas käytösmallia, jossa äidit hoitavat lapset ja kodin ihan vaan siksi, että naisten kuuluu nyt haluta tasa-arvoa ja olla pois kotoa.

Mitäs jos kuitenkin nainen haluaa hoitaa sen kodin ja lapset?

Mitäs jos nainen haluaa harrastaa kotonaan virkkausta ja viettää mahdollisimman paljon aikaa perheen kanssa. Nainen onkin alistunut. Huoh...

Vierailija
27/27 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tollasista ihmettelyista paistaa läpi katkeruus ja kateus kun ei uskalleta heittäytyä rakkaussuhteeseen (johon kuuluu tietynlainen riippuvuus) miehen kanssa! Koko ajan keksitään kaikkea "omaa elämää" poissa miehen ja perheen luota, ihan vaan siltä varalta että JOS jää JOSKUS yksin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi