Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KÄÄK! Oon joku apinamies tai friikkisirkuksen hullu karva-akka! :(

Vierailija
18.04.2012 |

Nyt tarvitsen kohtalotovereita (valehdelkaa vaikka mun mieliks, jos ei todellisuus oliskaan niin karvaisa kuin mulla!!!)

Eli, mulla kasvaa paljon mustaa karvaa nännien ympärillä, jopa tissien väliin puskee mustaa villaa. Mahassa on kans karvakasa... Pari vuotta sitte säärikarvatki muuttu mustiksi ja tosi piikikkäiksi. Äh, en jaksa jatkuvaa nyppimistä(sheivaamista. Epilointi...nooh, sitte pitäs kumminki antaa mieskarvojen kasvaa tarpeeks pitkiks ennen ku voisin ne häätää, enkä halua kattella karvoja niin kauaa.

Mun kauhukuva on se, että joudun onnettomuuteen tms ja karvaisa totuus paljastuu, jos olisin jättäny 2 päivää nyppimättä/sheivaamatta.

Mä en jaksa! Ei oo kovin naisellinen fiilis... Blaah :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut älä huoli, meitä on niin moneen junaan. Mua ahdisti muutaman vuoden ajan hyvin runsaasti ihokarvojeni laatu ja määrä, mutta nykyään maailmaa nähneenä en enää jaksa välittää. Nyppimiseen ja sheivaamiseenkin tottuu, kunhan lakkaa pingottamasta liikaa. Omalla kohdallani auttaa myös tieto siitä, että siskoni on samanlainen apina.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 24 v. Mahaan rupes tuleen mustia piikkejä noin 17-vuotiaana ja pari vuotta siitä nänneihin... Pelottaa ajatellakin millainen luolamies oon joskus 10 vuoden päästä, kun koko ajan tuntuu karvaongelma pahenevan.

Seksikään ei voi olla kovin spontaania, kun pitää aina miettiä, et mites paljo sitä naavaa ny kasvaakaan tisseissä tai navan ympärillä ja pitääkö ensiks hakea raivaussaha tai vastaava ennen ku viitti itteään esitellä avokille.

Tällä palstalla puhutaan rämemajavista. Noh, mä oon oikein puska-Justiina, piikkisiili-Siiri tai tupsu-Tiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 25 ja suunnilleen samalla aikataululla alkoi mun muutos tytöstä eläimeksi :D Alkuun en edes ajatellut koko asiaa, mutta suunnilleen 21-vuotiaana huomasin, että pusikoituminen oli karkaamassa käsistä, ja elin ihan järkyttävässä stressissä sen jälkeen. Tarkkailin jok'ikistä helvetin kiehkuraa ja piikkiä, joka mun hipiästä punki läpi, ja käytin varmaan tunnin joka aamu peilin edessä tän tarkastelun ja harvennustyön tiimoilta.

Ja toi seksihomma oli todellinen ongelma sinkkuaikoina! Jos oli pienintäkään mielenkiintoa edes yrittää iskeä baarista miestä, sai ajaa suunnilleen jollain vesurilla päästä varpaisiin. Ja jos sitä ei ollut tehnyt ja tuli houkuttelevia tarjouksia, niin näppejäni sain jäädä nuolemaan.. :/

Oon ollut mieheni kanssa muutamia vuosia jo ja se on hyvin perillä mun turkistilanteesta eikä se sitä kuulemma pätkääkään kiinnosta, joten nykyään en enää reuhdo noiden laitteiden kanssa. Sheivaan lähinnä kesäisin sääreni ja uimarannalle tietty perseestä alaspäin. On meinaan toi reisiosastokin sen verran villava, ettei sitä passaa esitellä päivänvalossa vieraille.. Ja tosiaan naamaa ja rintamusta saa pusata aika paljon. Sheivaan nännini joka kerta ennen panemista, koska en pysty itsekään virittymään tunnelmaan, jos ne on kovin piikikkäät..

Mut mä luulen, ettei tää tilanne enää oikeesti kamalasti pahene! Mun sisko on jonkin verran vanhempi eikä se oo kovinkaan paljon enää viime vuosina lisännyt karvoitustaan. Tietty sit joskus vaihdevuosissa voi tulla karumpi tilanne eteen, kun estrogeenin tuotanto lakkaa, mutta testosteronin ei.. :D Odotan mielenkiinnolla!

Vierailija
4/4 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sais ostaa kerihtimet, että villat sais pois :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan