Lue keskustelun säännöt.
Mulla on 3 viikkoa kesälomaa yhdessä 12-vuotiaan poikani kanssa, ja nyt poika tahtoisi siitäkin
18.04.2012 |
viettää viikon leirillä, jonne KAIKKI kaverit menee.. Ymmärrän kyllä, leiri olisi kiva, eikä meillä ole sille viikolle mitään ohjelmaa, mutta... tahtoisin olla sen pienen ajan yhdessä koko perheen voimin! Teenkö väärin jos kiellän pojalta leirin, jonne kaikki hänen kaverinsa pääsevät?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mietipä vähän kesää pojan kannalta. Kymmenen viikkoa ja siitä kolme lomaa äidin kanssa. Ja yhdeksi hän haluaisi mennä leirille. Ensiksikin kesät ovat yleensä lasten kaverisuhteiden kannalta rikkinäistä aikaa, lomaillaan, matkustellaan yms. eli kavereita ei välttämättä tapaa niin usein kuin talvisaikaan, siksi kavereiden tapaamisleiri.
Ja ei se hyvän äiti-poikasuhteen ehto ole yhteinen lomailu ja laatuaika. Ihan tavallinen arki riitää ja sitähän teillä on kesälläkin seitsemän viikkoa eli illat ja viikonloput. Sitä paitsi kahdeksanvuotiaskin tarvitsee aikaa äidin kanssa kahden. Milloin hän sitä saa?
Mitä taas tuohon leirin hintaan tulee, minä olen asumistukea saava työtön yh ja saan pienintä elatusmaksua ja silti maksan esim. teini-ikäisen mopovakuutuksen, 350 euroa vuodessa.