Mitähän tää nyt oikein on. Menkat jatkuneet jo yli kaksi viikkoa.
Normaalisti kestää sellaiset 5-6 päivää ja nytkin oli aluksi ihan normaalit, vaikkakin kivut oli lievemmät,sitten kivut loppuivat, mutta vuoto vaan ei ole loppunut, ei tosin jatkunut runsaanakaan, mutta kuitenkin ihan selkeetä vuotoa on ollut jo yli kaksi viikkoa. Sairastan endometrioosia, mutta ei oo koskaan ollut mitään ylimääräisiä vuotoja. Osaisko kukaan arvata, mitä tää tällainen nyt oikein on? Pitäisköhän jo alkaa tilailla aikaa lääkärille.
Kommentit (5)
Niin, ja mulla on samantyyppisiä oireita, kun oli ollessani raskaana, mutta tein viime viikolla kolme raskaustestiä, joista 2 näytti negaa ja yhdessä oli ehkä jonkinlainen haamuplussa, tai jotain haamun ja negan väliltä.
Niin, ja mulla on samantyyppisiä oireita, kun oli ollessani raskaana, mutta tein viime viikolla kolme raskaustestiä, joista 2 näytti negaa ja yhdessä oli ehkä jonkinlainen haamuplussa, tai jotain haamun ja negan väliltä.
menkat eivät meinanneet loppua. Sitten tuli tosi outo olo, ja tein raskaustestin. Sitten tietty lekuriin, mutta lopputulema oli että ultrassa ei enää näkynyt mitään. Se oli ollut todennäköisesti (kohdunulkoinen) raskaus joka oli mennyt kesken. Vuoto loppui pikkuhiljaa, mutta jonkin aikaa se kesti.
Ja minulla menkat kestäneet vasta viikon. Normaalisti kestää 3-5 päivää. Testejä tein minäkin kaksi ennen menkkoja kun olivat myöhässä. Alkaa jo kypsyttämään tämä jatkuva vuotaminen.
haamuplussa kertoo keskenmenosta. Vuoto voi jatkua aika kauan.
pari-kolme kertaa elämässä. Mulla on ollut kerran tuo inhottava kokemus. Menkat kesti tuolloin melkein 3 viikkoa, tosin aika niukkoina.