Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan perkeleen ylpeä meistä!

Vierailija
17.04.2012 |

Mulla on tosi vaikea tausta. Olen oireillut jo lapsena psyykkisesti, aikuisena romahdin täysin..olen käynyt terapiassa muutaman vuoden, ollut sairaalahoidossa, kivunnut taas, romahtanut taas, pitänyt itseni osa-aikatyössä sinnillä jne. Meidän tulot on olleet aina pienet. 2000-2700 euroa kuussa nettona, nyt jo muutaman vuoden 2500-2700 euroa kuussa. Meillä on kaksi ihanaa lasta vaikeasta sairaudesta huolimatta. olen hakenut tosi aktiivisesti meille apua, välillä saanut ja välillä en. ollaan näistä pienistä tuloista säästetty koko ajan, sairaalareissuista huolimatta, ollaan haaveiltu omasta talosta mutta se on ollut suuri, kaukainen haave. on haaveiltu terveydestä ja työelämästä..sinnitelty, tuettu, selvitty. nyt voin jo paremmin ja vihdoin viime kuin puun takaa me huomattiinkin yhtäkkiä että ollaan rakentamassa taloa. näillä tuloilla ja suht kovilla menoilla (lainat ja asuminen tonni) ollaan maksettu entistä asuntoa ja säästetty yli 20000 euroa ja nyt saadaan oma pieni, talo. voin hyvin töissä, voin hyvin kotona, lapset ja koko perhe voi paremmin. joitakin selvästi harmittaa...mutta me ollaan kaikki tämä revitty omasta selkänahasta ja ollaan niiiiin ylpeitä itsestämme! ei tässä mitään pointtia ole, kunhan hehkutan vaan :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itsellekin mukava fiilis lukea, kuinka joku on onnellinen saavutuksistaan. Teillä on hommat lähteneet sujumaan, ja kun sulla on kokemuksia siitä, miten suosta noustaan, eivät mahdolliset vastoinkäymisetkään (niitä tulee ihan kaikille joskus) enää sua lannista. Luota siihen, että sä selviät!

Vierailija
2/6 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itsellekin mukava fiilis lukea, kuinka joku on onnellinen saavutuksistaan. Teillä on hommat lähteneet sujumaan, ja kun sulla on kokemuksia siitä, miten suosta noustaan, eivät mahdolliset vastoinkäymisetkään (niitä tulee ihan kaikille joskus) enää sua lannista. Luota siihen, että sä selviät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille. Onhan täällä nillittäjiäkin mutta mun mielestä tämä palsta on kiva siitä että kyllä täällä osataan olla iloisiakin toisen puolesta =) varmasti tulee vielä suuriakin takapakkeja toipumisessa ja epätoivon hetkiä mutta jotenkin kun miettii elämää taaksepäin, miettii muutaman vuoden takaisia sairaalajaksoja ja muuta niin täytyy todeta että hitto, hyvin me ollaan painettu ja tuettu toisiamme ja menty "läpi harmaan kiven"

Vierailija
4/6 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa että teidän kova työnne palkitaan! Onnea ja menestystä!

Vierailija
5/6 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä arvostan juuri tuollaista, että omista lähtökohdistaan ja voimavaroistaan ponnistetaan ja pärjätään, ja toimitaan järkevästi ja suunnitelmallisesti.

Ei ihmisen tarvitse vastoinkäymisistä lannistua, tunnen perheenäidin, jolla on vakava mielen sairaus, psykoosijaksojakin on taustalla, ja sitten on opiskeluja, koulutusta vastaavaa työtä, ihana perhe ja lapset jne. Joskus on jouduttu turvautumaan toisten apuun, mutta sitähän varten ihmisiä on olemassa, että toisia autetaan ja tuetaan.

Onnea sinulle, ja iloa elämääsi!

Vierailija
6/6 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on palsta mille hehkuttaa ettei tarvii kateellisia saada ihan vihreiksi. =)