Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Yasmin e-pillereistä?

Vierailija
17.04.2012 |

Voiko ne turvottaa tai jopa lihottaa kun toiset sanoo niin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut mitään sivuvaikutuksia. Menkat on nyt helpot eikä kipuja juuri ole. Kokeilemallahan tuo selviää, mikä itsellesi sopii.

Vierailija
2/14 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut mitään erityisiä sivuvaikutuksia. Pillereiden aloittamisen aikaan kuppikokoni oli A, nyt se on C eikä paino ole muuttunut mihinkään (olen päättänyt että kuppikoon kasvun on johduttava kyseisistä pillereista).

Ei mitään pahaa sanottavaa, minulle sopivat todella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä huomannu mitään muutoksia. lopetin vuosi sitte ja sen jälkeen menkat ollu omituiset. tulee ensin noin 4 päivää tiputteluvuotoa ja sen jälkeen alkaa vasta normaalit menkat. en tiedä johtuuko nuista pillereistä, tuntuu että kroppa meni sekasi :(

Vierailija
4/14 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin.5 vuotta. mulla ei ollu koskaan mitään vaivoja. nyt oon taas syöny noin vuoden, eikä oo ollu mitään noita edella mainittuja.

mulle sopii oikein hyvin tää merkki. en ole lihonut tai muutenkaan turvonnut päin vastoin olen laihtunut 20 kiloo. no olen kyllä tehnyt töitäkin sen eteen.

jos joku on pakko sanoo niin ehkä pientä haluttomuutta on.

jos mies tekee alotteen niin lähden kyllä mukaan, mutta itse teen nykyään aloitteen harvemmin. ei tosin välttämättä johdu pillereistä sinällään vaan on tämä kotiäidin arki kahden pikkulapsen kanssa aika uuvvuttavaa.

no joo mää suosittelen ko. pillereitä, mulle ne sopi.

Vierailija
5/14 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on todellisia ehkäisypillereitä, sillä mulla katosi halut ainakin ihan täysin.

Ja turvottihan ne myös.

Yaz on sopinut paremmin

Vierailija
6/14 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no noin 10kg lähti painosta kun lopetin kyseiset pillerit, joten vois sanoa että hiukan turvotti. Lisäksi kroppa meni pillerien lopetuksen jälkeen aivan sekaisin jota palauteltiin lääkkeiden avulla reilu vuosi.Ei kyllä enää ikinä hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
7/14 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-pillereitä, ja ekan synnytyksen jälkeen n. 9 kk yasmineita. Eivät sopineet ollenkaan; vuotoja oli jatkuvasti ja mulla oli koko ajan tunne että ne eivät ehkäise.

Vierailija
8/14 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lihoin. Ja nyt makkarissa tuhisee 1v neiti. Raskauden jälkeen paino palasi omiin lukemiin ja mieskin ihmettelee miten tasapainoinen nykyään olen :))

Vierailija
9/14 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ne silloin kun olivat aika uusi keksintö, kuulemma NIIN loistavat ja vailla mitään sivuvaikutuksia, kaikkien aikojen parhaat.

Joo.

Söin niitä sen neuvolakäynnin ja gynen tarkastuksen välisen ajan, tekeekö 3 vai 6 kuukautta? Joka tapauksessa mulle tuli painoa lisää niin että vanhemmatkin huomautti ja psyykkiset vaikutukset oli ihan kauheita vaikka niitähän ei noilla voi tulla... Ehkäisyteho varmasti 110% koska ei ollut minkäänlaista kiinnostusta seksiin eikä mikään tuntunut miltään. Lisäksi musta tuli aivan täysi kaheli, sain käsittämättömiä raivokohtauksia, paiskoin tavaroita, itkin ja huusin ihmisten ilmoillakin. Lähes vuosikymmen ton jälkeen pari mieheni kaveria kiertää mut yhä kaukaa. Pillerit lopetettuani en ole raivonnut kertaakaan noin edes kotona.

Vierailija
10/14 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit eivät lihottaneet, päinvastoin kroppa tuntui paljon kiinteämmältä. Mutta valitettavasti hiukset alkoivat tippua päästä, ohenivat huomattavasti ja menivät tosi huonoon kuntoon.

Vierailija
11/14 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun raivikset tulee todella nopsaa ja ilman mitään järkevää syytä. Toisinaan olen niin vihanen, että näen ihan sieluni silmin kuinka nirhaan jonku. Tuon tuntemuksen jälkeen tulee itku, kun järkyttää niin kauhiasti nuo tuntemukset. En todellakaan oikeasti ole tuommonen samperin kaheli!

Mies sanoi, että viimeset puolivuotta oon ollu kokoajan ihan helkutin huonolla tuulella kokoajan. Eli raivonnut vain. Masentaa, v*tuttaa, ärsyttää ja ei yksinkertaisesti mikään huvita. Seksielämä on ihan kuollut meitin osalta. Ei tee yhtää mieli. Hauskat pillerit!! iha sairaan hauskat!

Tänään päätin, että lopetan tuon vipan liuskan jälkeen pillerit kokonaan.Kahtoa miten alkaa mieliala muuttuun. Enää itekkään jaksa tätä agressiivista masennustilaa.

Eli suosittelen, että jättää tämmöset pillerit kokonaan käyttämättä. Minä en tiedä yhtään tuttua jolle nuo ois passannu.

Vierailija
12/14 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pahin vaikutus oli hirveä raivo, vähän kuin jatkuva PMS, mutta pahempi. Söin kolme kuukautta ja oli pakko lopettaa, koska pelkäsin tappavani jonkun.

Vierailija
13/14 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkoivat kiukkokohtaukset, hiuksiä lähti päästä tukoittain, väsymystä, haluttomuutta jne. Jossain vaiheessa tajusin (palstan avulla, jee) vaihtaa pillereitä ja johan helpotti.

Mutta eivät turvottaneet tai lihottaneet ainakaan mua.

Vierailija
14/14 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasmin netistä – sisältää sähköisen reseptin - http://hespac.com/yasminfi.htm Nopea toimitus.