Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea teet vain siksi,e ttä miehesi toivoo?

Vierailija
17.04.2012 |

Minun listaani, mitkä tulee nyt mieleen:

-en kysy häneltä mitään, jos on vihainen tai surullinen (luontaisesti koettaisin ns. lohduttaa)

-en neuvo ratissa (koska inhoaa sitä)

-en leikkaa pitkää tukkaani (koska inhoaa naisilla lyhyttä tukkaa)

-otan suihin (vaikka en kauheasti välitä asiasta, tai se on ihan sama mulle otanko vai enkö)

-hoidan kakkavaipat (koska miehelle se on ihan käsittämättöman vastenmielistä)

Onhan niitä, mutten nyt keksi...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei toivo tai määräile, teen hänelle spontaanisti kaikkea kivaa ja hän minulle.

Vierailija
2/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tule mitään tuollaista mieleen. Ollaan aikuisia ihmisiä, ymmärretään että kakkavaipat haisee molempien nenään, eikä kumpikaan haluta sellaista seksiä josta toinen ei tykkää. Kumpikaan ei orjaile toista ja hyvin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän yhteiselämässä enkä oikeastaan mitään teen vastoin omaa tahtoani.

Minä kysyisin, jos mykkäkoulu haittais muuta perhettä, neuvoisin ratissa, jos tarvetta olis, hiukseni pidän senmittaisina kuin haluan, en ota suihin, koska en halua, kakkavaipat on hoitanut se , joka on osunut paikalle. Teilläkö lapsi istuu kakat vaipoissa vaikka iltapäivän, kunnes sinä tulet tilanteen hoitamaan :-DD

Vierailija
4/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kalaan hänen kanssaan

-eräkämpälle

-otan suihin

-teen ruokia joista hän pitää, mutta joista en itse pidä (esim. jauhemaksapihvit, siskonmakkarakeitto)

-katson jotain kauhuelokuvaa (joka muuttuu komediaksi hänelle kun seuraa mun reaktioita)

onhan näitä paljonkin, mitä sitä ei toisen puolesta tekisi

Vierailija
5/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tule mieleen.. Neuvon ratissakin vaikka mies inhoaa sitä :D Jopa imuroinnin jäljestä valitan.. Taidan olla kamala vaimo.

Ehkä menen tästä ottamaan suihin, hyvitykseksi.

Vierailija
6/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- teen pitsaa, jossa on sieniä

- annan harrastaa kalliita asioita, vaikka se hetkauttaisi tilin nollille väliaikaisesti

Vierailija
7/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli, kun nyt vaan sattuu olemaan siinä. Muuten en todellakaan mielistele. Olen aikuinen ihminen, jolla on aikuisen velvollisuudet ja oikeudet sekä olen tasa-arvoinen tehdäkseni omat päätökseni, kuten esim. kuinka pitkät hiukset haluan.

Vierailija
8/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni minulta erityisesti edes toivoisi...

Tai no se, että mä hoidan useammin viikonloppuisin lasten aamupalan, kun miehelle aamut on aika vaikeita. Tosin mäkin nousen vasta kasin-ysin maissa eli saan unta yleensä aina ihan riittävästi, kun kuopuskin nukkuu yleensä tuohon asti. Tosin mä herään viikollakin aikaisemmin töihin. Mies hoitaa sitten kyllä lasten iltapalat ja kuopuksen sänkyyn. Mieskin hoitaa kyllä välillä aamupalan viikonloppuna, mutta mäkin olen silloin aina jo hereillä.

Vierailija
9/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyin päin. Lopetin myös aikoinaan pyyhkeiden kuivaamisen kylppärin oven päällä. Molemmat asiat ovat minulle aivan samantekeviä, joten voin ihan yhtä hyvin tehdä ne niin, miten mies haluaa.

Muuten en kyllä varmaan mitään. En ole erityisen miellyttämisenhaluinen...

Vierailija
10/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Käytän joitain vaatteitani ihan miehen mieliksi, siis ne eivät ole minun lemppareitani mutta saatan laittaa aamulla päälle kun ajattelen että mies pitää niistä.

-pidän pitkiä hiuksia koska mies rakastaa niitä.

-treenaan ahkerasti pakaroita koska mies pitää muhkeasta pepusta.

-leivon pullaa miehelle vaikka en siitä itse pidä.

-annan miehen valita auton vaikka en aina ole samaa mieltä,, haluan että hän saa tuntea olevansa miehekäs ja päättää edes tämän.

-otan suihin, ei ole mun lempparijuttuja vaika ei nyt inhokkikaan.

-kuuntelen pitkästyttäviä työjorinoita ja esitän että ne kiinnostavat.

-esitän että mies on mies talossa ihan miehen mieliksi..tosiasiassa päätän melkein kaikesta.

Vierailija
11/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa musiikkia, youtubesta, illalla.

Vierailija
12/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tule mieleen.. Neuvon ratissakin vaikka mies inhoaa sitä :D Jopa imuroinnin jäljestä valitan.. Taidan olla kamala vaimo.

Ehkä menen tästä ottamaan suihin, hyvitykseksi.

putosin. :)ei paha hyvitys

Vierailija
13/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei syö kalaa, tosin tonnikalaa syö vähän ja sitä ällöttää kalaruoan hajukin kotona. Meillä on siis vain kerran viikossa kalaa, ja jos mies on viikonloppuisin pelireissuilla niin silloin tehdään aina uunilohta :)

Vierailija
14/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan pöntön kannen alas.

En taida tehdä mitään muuta vain miehen mieliksi. En varsinkaan mitään seksiin liittyvää tee vain miehen pyynnöstä.

En odota mieheltänikään mitään, mitä sen pitäisi tehdä vain siksi, koska minä haluaisin.

Vierailija
15/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jätän sienet pois aterioista, välttelen myös joitain muita miehen mielestä hassuja ruoka-aineita (homejuusto, persikka...)

- esipesen astiat käsin ennen kuin laitan ne astianpesukoneeseen (mies ahdistuu, jos astiat menee koneeseen likaisina)

Vierailija
16/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka syytä olisi. Sen sijaan nielen pahan oloni kerta toisensa jälkeen. Onneksi ei tarvitse asua hänen kanssaan!

Vierailija
17/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan lasten iltatoimet aina, ostan miehelle suklaata ja fantaa, en kuuntele Suomipoppia autossa jos mies on mukana, en edes jaksa listata kaikkea. Suihinkin otan silloin tällöin vaik se on aika hirveetä oikeasti.

Vierailija
18/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tosi hyvää ruokaa, pesen pyykit ja huolehdin hänestä, että hän tuntee olonsa turvalliseksi.Samoin minäkin. että voin luottaa häneen!

Vierailija
19/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen hyvää ruokaa

Vierailija
20/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kuuntelen hänen joskus tylsiä harrastukseen liittyviä juttujaan ja tai ainakin esitän kuuntelevani. :)

- lähden hänen kanssaan lenkille vaikka mielummin kävisin yksin

- menen sänkyyn samaan aikaan hänen kanssaan, muuten jäisin yleensä vielä valvomaan

- pesen aina vessan

- teen aloitteita seksiin

- ajelen toisinaan alapään karvat

ja varmaan kaikenlaista muutakin.

Mutta on paljon eroa sillä tekeekö jotain siksi että toinen toivoo vai tekeekö jotain vastentahtoisesti. Myös mieheni tekee paljon asioita jotka hänelle itselleen ovat samantekeviä mutta minulle tärkeitä. Ihan normaalia huomioimista parisuhteessa mielestäni.