Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä teille hämmästeltävää (säästöketjun innoittamana)

Vierailija
17.04.2012 |

Ollaan selvästi yli 30v pariskunta,mies 42,minä 36, 2 lasta ja ajatelkaas säästöjä ei yhtään senttiä, velkaa kylläkin. Asutaan vuokralla, ei saada asumistukea,eikä mieheni saa työttömyyskorvausta koska minun tulot kuulemma sen verran hyvät. Tämänkin kuun vuokrasta on 200€ maksamatta, kun ei vaan rahat riitä millään.

Silti koen että olemme äärimmäisen rikkaita ja onnekkaita, meillä on mahtava perhe, ihanat lapset, joilta ei puutu mitään, intohimoista rakkautta. Kun katson tilille niin en koe onnea saldonperusteella vaan sen kun katson upeaa perhettämme.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maksaisin palkallani vuokran ja muut välttämättömät laskut. Ikinä en jättäisi vuokraa ja esim. sähkö- ja vesilaskuja maksamatta.

Itsekin olen elänyt todella niukkaa elämää mutta aina huolehdittiin pakolliset menot ensin ja tingittiin sitten muusta.

Helpompaa saada taloudellista tukeakin, kun laskut on maksettu ja nistä kuitit. Jos rahat ei riitä ruokaan, voi koittaa hakea toimeentulotukea.

Kuulostaa siltä, että ette osaa käyttää rahojanne oikein.

Vierailija
2/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu onnellisuudesta, alkuperäinen ketju säästöistä. Kaksi eri asiaa.

Tässä nyt taas sotketaan asiaan se palstakäsitys, että varakas tai rikas ihminen ei voi olla onnellinen tai että köyhä ihminen on jotenkin mieleltään jalompi kuin muut.

Alkuperäisessä säästöketjun avauksessa ei puhuttu mistään muusta kuin säästöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu onnellisuudesta, alkuperäinen ketju säästöistä. Kaksi eri asiaa.

Tässä nyt taas sotketaan asiaan se palstakäsitys, että varakas tai rikas ihminen ei voi olla onnellinen tai että köyhä ihminen on jotenkin mieleltään jalompi kuin muut.

Alkuperäisessä säästöketjun avauksessa ei puhuttu mistään muusta kuin säästöistä.

Olemme velattomia, varakkaita työssäkäyviä. Minulla myös ihana perhe ja olemme onnellisia, mutta meidän onni ei varmaan niin jaloa ja aitoa koska meillä on rahaa :D