Muistaako kukaan tätä sisustusjuttua?
Viimeisen vajaan vuoden aikana oli juttua jossain sisustuslehdessä tai naistenlehdessä kolkyt ja risat pariskunnasta joka rakennutti talon Turkuun tai jonnekin lähikuntaan. He rakennuttivat 150-160 neliöisen talon ja heillä taisi myös olla yksi lapsi, poika muistaakseni. Jokin lemmikkieläinkin saattoi olla. Talo oli sisustettu vaalein sävyin ja siellä oli myös talonpoikaishenkisiä huonekaluja. Olisiko pojan huone ollut vähän Gant-tyyliin sisustettu. En kuollaksenikaan muista mikä lehti oli kyseessä ja olen yrittänyt selata kaikkia sisustuslehtiäni läpi ja etsiä kyseistä juttua. Sisustus oli minun makuuni ja tahtoisin paikallistaa lehden ja käyttää sitä oman sisustukseni tukena. Tuleeko kellekkään mitään ajatuksia mistä lehdestä voisi olla kysymys tai parempaa, löytyisikö joltain ko. lehteä. Olisin valmis ostamaan lehden. Kaikki vinkit otan kiitollisena vastaan.
Kommentit (9)
Loistavaa, voi kun juttu löytyisi. Laitathan viestiä tänne heti, kun saat selville. Kiitos sinulle tosi paljon. Olen miettinyt pääni puhki mistä löytäisin kyseisen jutun ja plärännyt satoja lehtiä sitä etsiessäni. Siinä kodissa oli tunnelmaa ja sisustajalla hyvä maku..;)
Talon sisustus on myös minuun makuuni. Meillä on meneillään juuri suuri remontti (remontoidaan vanhaa puutaloa) ja annoit minulle hyvän vinkin mistä löytää hyviä ideoita sisustukseen. Olin unohtanut koko jutun.
Menen alkuviikosta käymään anopilla ja ryövään lehteni takaisin ;). Eli jos jaksat odottaa sisustuskärpäsen kanssa siihen saakka... Ilmoittelen heti tänne päin.
Olisipa hienoa, jos anoppisi kätköistä löytyisi ko. juttu. Meillä on myös uuden talon sisustaminen edessä ja uskon, että etsimästäni jutusta saisi lisävinkkiä. Itsellä on kamalat kasat sisustuslehtiä mutta epähuomiossa taisin laittaa kiertoon juuri tämän kyseisen lehden. Ajattelin, että ei viitsi muuttaa yhtään ylimääräistä lehtilaatikkoa mutta kas, heti olisi tarvittu. Mitään ei voi heittää pois. Muistelin, että siinä lehtiartikkelin kodissa olisi ollut Ikean vaaleat pellaverhot. Itsekin ajattelin laittaa samanlaiset. Tosin Ikean pellavan taso hieman epäilyttää. Ison talon sisustaminen kalliilla tekstiileillä tulee aika hurjiin hintoihin. Ja, kun on vielä nuo täystuhot joiden elämän tehtävä on kokeilla verhotankohen lujuuksia ja kankaiden lianhylkivyyttä. ;)
Minä kurkkailen tänne alkuviikosta, josko juttu olisi löytynyt. Yritän sitten saada kyseisen lehden jostain käsiini. Kiitos kovasti sinulle, kun viitsit minuakin varten kyseistä lehteä metsästää.
Taidatte tarkoittaa Lohen perheen taloa Raisiossa. Juttu löytyy Kotivinkin numerosta 5/2005. Talo on Jukka-talon 104m2 talo sisustettuna vaaleilla väreillä.
Omistajan vinkkejä
-valitse rauhalliset ja neutraalit värit
-yhdistä uutta ja vanhaa
-jos koti on muuten vaalea,käytä värejä lastenhuoneessa lisäämään pirteyttä
-lisää kotiin tavallisuudesta poikkeavia yksityiskohtia
-panosta luonnonläheisiin materiaaleihin
-tee itse koriste-esineitä ja asetelmia
Onko sinulla se lehti? Haluaisitko myydä sen minulle? Maksaisin lehden hinnan ja postikulut.
Soitin Kotivinkkiin ja tilasin samalla lehden, kun pyysin heitä lähettämään tämän toukokuun numeron. Kiitos teille vastanneille ja ihanaa joulun odotusta! Emilialle nautinnollisia sisustushetkiä!
Siis EmMiJa:lle iloa sisustuspuuhiin uuden talon parissa!
No, niin nyt on lehti löytynyt. Uju ehti ensin ilmoittaa... Hain lehden myös itselleni anoppilasta tänään ja pääsen tutkailemaan ideoita... mies myhäilee vieressä - ei oikein ymmärrä aina mun sisustusvillityksiä...
Dharmalle myös mukavia sisustushetkiä!
Aloin itsekin miettimään missä lehdessä kyseinen juttu oli. Muistaakseni se olis ollut Kotivinkissä tai talo&koti lehdessä. Itseasiassa se lehti on minulla, mutta anoppi lainasi vähän aikaa sitten vinon pinon lehtiä eikä ole vielä palauttanut. Jos löydän kyseisen jutun, laitan tänne viestiä mikä lehti ja numero. Kirjastosta voi lainata ainakin sitten.
Sisustus kyseisessä talossa on myös minun makuuni. Sinulla on hyvä maku :)