Haluaisin eri hiustyyliin, mies ei, mitä tehdä?
Olen 35v ja haluaisin jo vähän erilaisemman hiustyyliin kuin 18v, mutta mies ei kerta kaikkiaan anna. Oli vihoissa vaikka kuinka kauan kun n. 25v leikkasin melkein polkkatukan. Hänen mielestään pitkä on kaunein ja kuuluu naiselle.
Haluaisin kokeilla melko lyhyttä ns. aikuisen tukkaa, mutta en jaksa sitä marmatusta tai mökötystä tai sitä, että mies saa siitä tekosyyn, että jos minä en kunnioita hänen toiveitaan esim. siitä mikä on kaunista, hänelläkin on lupa olla ottamatta minun toiveitani huomioon jossakin asiassa. Mitäs olette tehneet vastaavassa tilanteessa, kuinka pitkälle koetatte miellyttää miestänne sellaisilla vaatteilla tai tosiaan ulkonäellä, mistä hän tykkää?
Kommentit (72)
jolla vaalea paksu polkka ja saan aina kehuja mallistani. Niska tulee kauniisti esiin mutta tukka ei solmittu ponnarille vaan tuuhea tukka heiluu tuulessa...ei tulis mieleenkään kasvattaa ja pitää jollain ponnarilla mutta onneks meillä kaikilla valinnanvapaus! Paitsi ehkä aplla joka tuntuu elävän miehensä kautta....
joka tosiaan takaa päin katsottuna vaikutti parikymppiseltä kun oli pitkä tukka ja tiukat housut. Miehet näkivät naaman ja repesivät nauruun...kamalaa!
sitkeästi pitkää tukkaa vaikka se olisi kuinka ruma ja epäedustava. Etenkin ponnarit on niin junttia että!
...koska tiedän, että häntä harmittaa myös se, että elopainoa on kertynyt 15 vuoden aikana kilo/vuosi... Ja aina välillä vihjaile evanhoista valokuvista, että jotkut oli hyvät sortsit joissa perse näytti hyvältä tms.... Eli en haluaisi lisätä rumuusefektiä itsessäni silmissään...
mikset mee lenkille JA leikkaa tukkaa?
win-win tilanne, itseasiassa sulle jopa kaks pojoo?
saattaisit alkaa arvostaa itseäs ihan eri tavalla liikkumisen myötä ja uutta eloa suhteeseenkiii
usko pois ei se ponnari sovi 40v naiselle jolla alkaa naama veltostua...ajattele miltä näyttää kun joku katsoo sinua taka päin ja olettaa sinun olevan teini ja sit edestä ja....REPS!
Aivan sama, jos joku luulee minua teiniksi. Ei se ole minulta mitään pois. Olen mielelläni nuoremman näköinen :) Ja usein minua luullaankin reilusti alle nelikymppiseksi.
Mutta ponnaristani en luovu. Tiedän, että se sopii minulle.
mutta minusta sinulla on hieno piirre se, että haluat miellyttää miestäsi. Se kertoo sen, ettei teillä nyt niin huonosti mene, haluat olla miehellesi se kaunis nainen.
Minulla oli pitkät hiukset myös n. 25 v. Leikkautin hiukseni, vaikka tiesin, että mieheni tykkää pitkistä hiuksistani. Voi että olen katunut sitä! En saa enää kasvatettua, koska en jaksa sitä vaihetta, kun niitä ei saa mitenkään siistiksi. No, mieheni on totutellut nyt tähän lyhyempään malliin jo kymmenen vuoden ajan... Kaikkein eniten ihan satuttaa se, kun mieheni mielestä pitkät hiukset on naiselliset. En siis ole nyt niin naisellinen kuin joskus olin... Itse en ole myöskään ollenkaan tyytyväinen ja oma itseni. Oma itseni olen pitkissä hiuksissa, niitä ei tarvinnut laittaa ja sukia jokaista hiusta erikseen tiettyyn suuntaan. Tämä on ihan yleinen väärä käsitys, että pitkät hiukset on hankalat. Ei todellakaan ole! Lyhyet ne vasta onkin...
Ehkä joskus jaksan vielä kasvattaa hiukset pitkiksi.
sitkeästi pitkää tukkaa vaikka se olisi kuinka ruma ja epäedustava. Etenkin ponnarit on niin junttia että!
Itse väittäisin kuuluvani näihin. Minulla on kulmikkaat kasvot voimakkailla leukaperillä ja sekä superlyhyt tukka että tiukka ponnari tuntuvat toimivan erinomaisesti. Kuten myös piikkisuora pitkä tukka.
Minkä helvetin takia "aikuisen naisen" hiusten pitäisi olla lyhyet? Pitkät hiukset on hienot, naiselliset, käytännölliset ja varmasti mies pitään niitä osana sinua.
Mä olisin erittäin näreissäni, jos mun puoliso menis leikkaamaan partansa pois. Oikeesti, vituttaisi ihan hulluna. Jos sun miehellä on sun hiusten suhteen samanlainen mieltymä, niin ymmärrä sitä.
...koska rupesin jo miettimään, että kuuluuko nykysuhteissa elää ihan vai niin,e ttä kumpikin tekee mitä tykkää välittämättä toisten mielipiteistä...
Jos nyt mun mies sattuu rakastamaan pitkää tukkaa niin että se on hälle tärkeä asia, niin miks mun sitten tahallaan pitäisi mennä tekemään toisin, ei se mulle NIIN tärkeää ole, enhän edes tiedä tykkäisinkö lyhyemmästä... Ja kun toiset tuolla on puhunut rupsahtamisesta, se on sitten usein sellaista, mihin ei voi vaikuttaa, mutta tukan pituuteen voin... Ei mies esim ole koskaan sanonut mitään raskausarpisesta mahastani, ihan vanhaan malliin rakastelee ja rakastaa :)
AP
ole nyt kiltti äläkä lähde tuollaiseen ollenkaan.Sehän on osa sinua ja sinun päätettävissä..älä anna miehesi viedä omaa egoasi...jos annat;niin yksi kaunis päivä heräät ja huomaat ettet enää tiedä kuka itse olet,kun annat toisen asioista määrätä.
Joten iloisesti vain kampaamoon!
usko pois ei se ponnari sovi 40v naiselle jolla alkaa naama veltostua...ajattele miltä näyttää kun joku katsoo sinua taka päin ja olettaa sinun olevan teini ja sit edestä ja....REPS!