Haluaisin eri hiustyyliin, mies ei, mitä tehdä?
Olen 35v ja haluaisin jo vähän erilaisemman hiustyyliin kuin 18v, mutta mies ei kerta kaikkiaan anna. Oli vihoissa vaikka kuinka kauan kun n. 25v leikkasin melkein polkkatukan. Hänen mielestään pitkä on kaunein ja kuuluu naiselle.
Haluaisin kokeilla melko lyhyttä ns. aikuisen tukkaa, mutta en jaksa sitä marmatusta tai mökötystä tai sitä, että mies saa siitä tekosyyn, että jos minä en kunnioita hänen toiveitaan esim. siitä mikä on kaunista, hänelläkin on lupa olla ottamatta minun toiveitani huomioon jossakin asiassa. Mitäs olette tehneet vastaavassa tilanteessa, kuinka pitkälle koetatte miellyttää miestänne sellaisilla vaatteilla tai tosiaan ulkonäellä, mistä hän tykkää?
Kommentit (72)
Kun mies herää, hän osaa itse ajella loput. Tai vaihtoehtoisesti hän omaksuu uuden puolikaljun hiustyylinsä.
...parin vuoden välein aina riidellessä erollakin uhkailtu, mutta jotenkin nyt 17 vuotta selvitty...
TUntuu vaan, että jos en ns. miellytä häntä tällaisissa, hän muuttuu kivukovaksi ja kylmäksi. TUskin ottaisin häntä jos nyt seurusteltaisiin, mutta minusta erokin ja kolmen pienen lapsen jättö ja ihan taloudellisetkin asiat painaa vaa'assa niin paljon, että ehkä mieluummin olen pitkäsäs tukassa tms. asioissa hänen mielikseen ja tunnelma pysyykotona hyvänä kuin että ollaan aviossa ja on kylmä sota päällä...
AP
Kampaaja oli jo kauan ehdoteltiin että kun kerran alan olla jo nelikymppinen niin joku lyhyt malli kohottaisi kasvoja ja värinkin voisi laittaa vaaleammaksi. Mieheni rakasti lapaluumittaisia paksuja tummia hiuksiani mutta väsyaamuina minusta tosiaan tuntui että tumma hiuspehko korosti juonteita ja roikkuvia leukalinjaa.
Menin sitten ja annoin kampaajalle vapaat kädet. Väri laitettiin punaruskeaksi, sekaan blondiraitoja varsinkin kasvojen lähelle. Hiusmalliksi korvat paljaana lyhyt perinteinen rouvamalli. Alkuun tykkäsin, mutta kun miehen naama venähti ja sanoi että näytän nyt hänen äidiltään niin aloin itsekin tuntea että tosiaan näytän nyt vanhemmalta. Tympäisee kun on koko ajan tunne että näytän vakavalta tantalta enkä ollenkaan seksikkäältä enää. Kauhea homma kasvattaakaan pidemmäksi tämmöistä lyhyttä pätkittyä tukkaa.
Toki voin kysyä toisen mielipidettä, mutta en katseli päivääkään, jos mies kiukuttelisi mun hiusmallista, vaatteista tms. Tosin mieheni ei puutu tuollaisiin asioihin, kysyttäessä voi mielipiteensä kertoa, mutta oma-aloitteisesti ei puutu.
Ja on kyllä ihan totta että useimmiten se pitkä roikkuva tukkamalli vanhentaa! Ap miksi kuuntelet miestäsi tällaisissa asioissa? Tervetuloa 2000-luvulle jossa naisen elämän tarkoitus ei ole miehen miellyttäminen!
ja voit tehdä päätöksesi itse varsinkin kun ne hiukset kasvaa sinun päässäsi.
Toki mies voi toivoa, että pidät pitkän tukan mutta ei voi määrätä tai suuttua jos haluat vaihtelua.
Tuskin mies sinulta lupaa kysyy kun menee parturiin...
Älkää jauhako paskaa. Jos vaimo leikkaisi jonkun poikatukan niin saisi nukkua yksin kunnes hiukset on kasvaneet takaisin. Oikein semmoinen hirveä "snipsi" niin avot. Tärkeintä teille on pitää miehenne tyytyväisenä tai se on äkkiä entinen mies. Täälläkin uhotaan ties mitä mutta oikeasti hiukset pidetään juuri sellaisena kuin isäntä ne haluaa, koska seuraukset ovat tiedossa. Tarkoittaako aikuisuus mielestänne jakkupukuista poikatukkaa? Älkää sitten ihmetelkö kun miehenne löytää jonkun haluttavan kaksvitosen.
Ei yhtään terve tai normaali. Miehesi kohtelee sinua huonosti. Ja tuskin suostuu lähtemään pariterapiaan?
Kyllä musta usein on tuntunutkin, ettei meillä ole kaikki kunnossa... ...parin vuoden välein aina riidellessä erollakin uhkailtu, mutta jotenkin nyt 17 vuotta selvitty...
TUntuu vaan, että jos en ns. miellytä häntä tällaisissa, hän muuttuu kivukovaksi ja kylmäksi. TUskin ottaisin häntä jos nyt seurusteltaisiin, mutta minusta erokin ja kolmen pienen lapsen jättö ja ihan taloudellisetkin asiat painaa vaa'assa niin paljon, että ehkä mieluummin olen pitkäsäs tukassa tms. asioissa hänen mielikseen ja tunnelma pysyykotona hyvänä kuin että ollaan aviossa ja on kylmä sota päällä...
AP
http://www.google.fi/search?q=polkkatukka&hl=fi&prmd=imvns&tbm=isch&tbo…
niin näytä hänelle yllä olevan linkit kuvat ja kysy että ovatko kovinkin epänaisellisia :D
menepä ottamaan hormonisi ja leikkauta se reuhkasi niin huomaat miten elämä hymyilee taas!
Teen mitä huvittaa ja katson mitä tapahtuu...
Pelkään, että siitä alkaisi eroon vievä alamäki ja riidat ja mieskään ei enää tekisi mitään mitä minä toivon ja mitä luontaisesti inhoaa...
AP
Toki voin kysyä toisen mielipidettä, mutta en katseli päivääkään, jos mies kiukuttelisi mun hiusmallista, vaatteista tms. Tosin mieheni ei puutu tuollaisiin asioihin, kysyttäessä voi mielipiteensä kertoa, mutta oma-aloitteisesti ei puutu.
Joopa joo. Laita nyt äkkiä itsesi nätiksi ennnekuin miehesi tulee kotiin.
Teet mitä huvittaa ja annat miehen kiukutella...oikeastiko haluat elää loppuelämäsi tuollaisen miehen kanssa? Mä en jaksaisi viikkoakaan :D
Siinä mulla on mukanokkela variksenpelätin. Oikein "fiksu" ja filmaattinen tuleva vanhapiika.
sitä toivoisi että useampi nainen älyäisi leikkauttaa polkkatukan. Näyttää huomattavasti paremmalta ja naisellisemmalta kuin sellainen roikkuva reuhu joka on aina ponnarilla...
joku nainen voi elää noin alisteisessa parisuhteessa :(
Se lyijykynän paksuinen hiirenhäntä EI OLE kaunis.
sitä toivoisi että useampi nainen älyäisi leikkauttaa polkkatukan. Näyttää huomattavasti paremmalta ja naisellisemmalta kuin sellainen roikkuva reuhu joka on aina ponnarilla...
ja itse asiassa lähes kaikki ovat sanoneet että sopii mulle paljon paremmin kuin pitkä tukka...kokonaisuus ratkaisee :D ja ap sun ukkos on lapsellinen narsisti!
päättävät itse hiustyylinsä ja muutkin ulkonäköasiat. Tiedän, että mies tykkäisi jos värjäisin hiukset punaisiksi, mutta olen kauhealla vaivalla saanut kasvatettua oman värin takaisin, enkä varmaan enää ikinä jaksa lähteä siihen värjäysrumbaan... Sen sijaan paksuista vyötäröpituisista hiuksistani mies pitää, ja muistaa jopa aina välillä kehuakin :) Jos asiasta tulisi jatkuvasti negatiivista kommenttia, tai mies yrittäisi komennella minua ulkonäköni suhteen, pitäisin kyllä aika idioottina.
No minä olen pahastunut kun mies leikkasi tukkansa lyhyeksi. Mutta ei se minulle kuulu silti, ja siihen on jo tottunut. Toki mies tietää että pidän pitkästä enemmän, mutta ei meillä tosiaan siitä mökötetä tai naljailla toiselle, kyllä on jokaisella oikeus itse päättää tukkansa pituudesta. Ja ilman että kuulee asiasta huomauttelua!