Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitaa Kolmas pyörä -blogi tosiaan vedellä viimeisiään!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla lopettaa koko blogi kun rupesi vellit ja puurot menemään sekaisin. :) Voi voi..

Vierailija
2/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kun jää kiinni, että on kusetusta koko blogi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Candy sanonut lopettavansa bloginpidon? Miulla on mennyt se ihan ohi! Kopsatkaa se mitä se on sanonut.

Vierailija
4/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajan suurin moka on tuo että pisti hahmonsa iäksi 17v, ja sitten kuvittelee että siihen elämään ennen Mikkoa (kun ovat kuitenkin reilut puolitoista vuotta tunetee) olisi kovin paljon seikkailuja ja kokemuksia ihmissuhteista mahtunut.

Vierailija
5/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena niin villi tapaus, että täysi-ikäistymiseen mennessä olin paneskellut puoli kylää, reissannut ympäri Suomea ja vähän ulkomaillakin ja todellakin seikkailin, näin maailmaa ja koin kaikenlaista.

Että ei se aina iästä ole kiinni. Jos on touhukas nuori ja puitteet touhuilla, niin yllättävän äkkiä kokemusta kertyy

Vierailija
6/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena niin villi tapaus, että täysi-ikäistymiseen mennessä olin paneskellut puoli kylää, reissannut ympäri Suomea ja vähän ulkomaillakin ja todellakin seikkailin, näin maailmaa ja koin kaikenlaista.

Että ei se aina iästä ole kiinni. Jos on touhukas nuori ja puitteet touhuilla, niin yllättävän äkkiä kokemusta kertyy

Ennen 18v, mutta ennen 16v?

Vierailija
7/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Candy sanonut lopettavansa bloginpidon? Miulla on mennyt se ihan ohi! Kopsatkaa se mitä se on sanonut.

Mutta kyllä sen nyt huomaa.

On ennenkin ollut vähällä lopettaa (esim uudenvuoden pettäminen), mutta jatkanut tarinaa kuitenkin.

Kyllä tämä taitaa loppua siihen että C jättää M:n kun huomaa juttelee kunnolla äitinsä kanssa ja äiti saa C:n huomaamaan miten omistushaluinen M on, ja käy ilmi että M ei olisikaan eroamassa vielä pitkään aikaan kun taas keksii syitä pitkittää eroa...

Vierailija
8/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori pahasti hukassa oleva tyttö, jota joku vanha perheellinen ukkeli käyttää hyväkseen. Vanhemmiltansa on onnistunut kuvion salaamaan.

Voi lapsi parka mitä traumoja hänelle tuota vielä tulee. Ei ole hääppöinen alku tulevalle aikuisiälle.