Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni näyttää vaatteet päällä paremmalta kuin alasti?

Vierailija
17.04.2012 |

onko muilla samanlaista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta erittäin hyvältä ilman ! :p

Vierailija
2/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kumman syystä.

Ja olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on hyvännäköinen,mutta alasti,voi huoh sitä läskikasaa,kun en saa sitä lenkillekään enkä mihinkää.. ei oo enää hauskaa... oikeesti mies lihonnut 4v aikana,minä laihtunut ikävää puhua näin miehestäni mutta en tiedä ei vaan mielytä omaa silmää.. taian olla liian ulkonäkö keskeinen,oon kuitenkin hyvä isä lapselle ja ihan ok hyvä nyt mullekin.. mutta mutta,minussa taitaa olla vika varmaankin kun ne läskit inhottaa...

Ap

Vierailija
4/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteissa kuin ilman

paitsi nro 2 mies, joka on adonis

Vierailija
5/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vartalo, on Jumalan luoma ja se on kauneinta mitä löytyy! Mitkään merkkivaatteetkaan eivät voi parantaa mitään Isän luomaa. Mekin aina ex-mieheni kanssa kahden ollessamme, oleilimme alasti. Se oli oikein rauhoittavaa :)

Vierailija
6/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisistä näyttää paremmalle vaatteet päällä kuin alasti tai vähissä vaatteissa siis esim. uimahallissa.

Mua jotenkin etoo kun suurin osa ihmisistä on jollain lailla pullukoita. Tai ainakin joku kohta roikkuu tai on jotain karseeta selluliittiä. Saatikka raskausarpia.

En tosin itsekään halua itseäni esitellä kellekään. Saunonkin aina yksin. Eipä tartte muita katella eikä kenenkään mua.

Vierailija
7/12 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pukeutuu aika vanhahtavasti ja löysähköihin vaatteisiin, joiden värimaailmakaan ei miellytä. En kuitenkaan katso asiakseni lähteä häntä opastamaan pukeutumaan minun makuuni, itse viihtyy vaatteissaan ihan hyvin, ja aina ne ovat ehjät ja puhtaat. :)

Vaatteet kuorittua alta paljastuu kuitenkin täysin timmi ja lihaksikas pantteri, joka on harrastanut urheilua (juoksua, melontaa, kuntosalia, laskettelua, lumilautailua, pallopelejä...) koko ikänsä. Uuh, ne reidet ja se pyöreä peppu, ihana seksikäs vatsa ja haba...

*kuolaa jo ajatuksesta*

Vierailija
8/12 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sama pätee itseenikin. Ja takuulla useimpiin ihmisiin.

Vierailija
9/12 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka vaatteet päällä mutta alasti laiha läski :-/

Vierailija
10/12 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pukeutuu aika vanhahtavasti ja löysähköihin vaatteisiin, joiden värimaailmakaan ei miellytä. En kuitenkaan katso asiakseni lähteä häntä opastamaan pukeutumaan minun makuuni, itse viihtyy vaatteissaan ihan hyvin, ja aina ne ovat ehjät ja puhtaat. :)

Vaatteet kuorittua alta paljastuu kuitenkin täysin timmi ja lihaksikas pantteri, joka on harrastanut urheilua (juoksua, melontaa, kuntosalia, laskettelua, lumilautailua, pallopelejä...) koko ikänsä. Uuh, ne reidet ja se pyöreä peppu, ihana seksikäs vatsa ja haba...

*kuolaa jo ajatuksesta*

vähänkö oon kade. Tahtoo pantterin myös... =)

Vierailija
11/12 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka näyttäisi alasti paremmalta kuin vaatteet päällä

Vierailija
12/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että AV-mammoista n. 95% näyttää paremmalta vaatteet päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä