Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syistä olet onneton miehesi kanssa?

Vierailija
17.04.2012 |

Ei tarvitse vastata tähän ketjuun, että en ole onneton: tiedän kyllä, että suurin osa naisista on ihan onnellisia miestensä kanssa.

Minä olen onneton, koska en voi puhua miehelleni tunteistani. Hän ei oikein reagoi. Joskus kiehuu yli ja kaikki tulee kerralla. Jos kysyn, miltä hänestä tuntuu joku asia, hän ei osaa vastata.

Mieheni ei myöskään koskaan kehu minua tai sano minusta positiivisia asioita. Ei kai niitä enää olekaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filettä saa 0,5v-1v välein. Surkea olo kun ei voi tuntea itseään halutuksi:(

Vierailija
22/31 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei tykkää seksistä

-ei huolehdi normaalista hygieniasta ellen patista jatkuvasti

-ei ota vastuuta lasten hoidosta

-ei osaa keskustella sivistyneesti

-tyytyy kaikessa vähään ja pienimpään mahdolliseen=kunnianhimoton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina tehnyt liikaa (on vieläki töissä klo on nyt 22.01).. Siis ei ole vielä tullut kotiin. Pidättäytyy koko ajan enemmän ihmissuhteissa, ei halua ikinä ketään kutsua kylään, on epäluuloinen, alkanut käyttäytyä juorukellomaisesti kuten oma isänsä, antaa lapsille luunappeja kuten isänsä on hänelle tehnyt. Toisaalta seksi sujuu kun sujuu ja silloin unohtuu kaikki vastoinkäymiset. Lapsia on ja mies ei ole fyysisesti ollenkaan vastenmielinen (ja tuoksuukin hyvälle - ah).

Toivoisin enemmän jämäkkyyttä, kykyä sanoa mikä on hänestä milloinkin tärkeää. Nyt työ vie aina voiton.

Vierailija
24/31 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies seurustelee enemmän työpaikkansa kuin minun kanssa. Eikä se ole edes mikään korvaamaton asiantuntija, ihan tavallinen duunari vain.

Työ menee kaiken edelle, vaikka se on hyvin huonosti palkattua ja vaatimatonta "kukatahansa voisitehdä" -työtä.

Vierailija
25/31 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin lohduttaa tämä ketju. Tää on hyvä muistutus siitä, ettei se muillakaan niin ruusuista ole..

Vierailija
26/31 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa kotoa, tämän vuoden puolella ollut neljä viikkoa kotona ja nekin pätkissä. Kotona ollessaan tisuttelee salaa. Eli on enemmän tai vähemmän kännissä koko ajan. Myös tupakka palaa eikä huolehdi kunnostaan millään lailla. Enpä tID tätä touhua enää pikään katsella, yhdessä on oltu 20 vuotta ja viimeiset 5 vuotta on mies mennyt kuin lehmän häntä alaspäin...

Vierailija
27/31 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Minä en miehen mielestä tee mitään oikein. Siivoan huonosti, kotiruoka ei maistu, mäkkäristä hakee aina ja se kyllä kelpaa. Olen myös huono äiti koska lapsellamme on mahakipuja ja hän on kiukkuinen kun tekee hampaita. Lapsi heräilee öisin paljon ja itku kuuluu korvatulppien läpi ja miehen herkkä uni häiriintyy.

-Olin ennen iloinen ja ulospäinsuuntautunut. Mies on mustasukkainen jos puhunkaan muille miehille,esim työssäni kassalla! En saa myöskään meikata tai pukeutua naisellisesti ettei muodot näy, jokuhan saattaisi ajatella minusta jotain sopimatonta...

-Mies on ainoa joka tässä perheessä saa käydä ulkona. Minun paikkani on kotona siivoamassa ja lasta hoitamassa. Päivisin saan kyllä käydä kahvilla naispuoleisten ystävieni kanssa, vauva mukana tietysti.

Ja sitten jostain syystä rakastan tätä miestä.. Tai niin ainakin luulen... En kyllä ymmärrä miksi.

Vierailija
28/31 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin onneton avioliitossani nykyään. En vaan saa sanottua sitä ääneen miehelleni. Kaipaisin vain hieman rakkautta ja kosketusta. Jotain vikaa mussa on, en vaan tiedä mitä.

Vierailija
29/31 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ikinä näytä mihinkään innostusta.. paitsi seksiin tai siihen kun minulla on jotain seksikästä päällä. Jos kerron hänen tehneen jotain väärin, ei pyydä anteeksi(vaikka tajuaa itsekin tehneensä väärin)

Vierailija
30/31 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei tee kompromisseja

- kaverit menee edelleni

- aina on joku tekosyy, miksei voi viettää aikaa kanssani

- ei kysele perään

Vierailija
31/31 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä tai kuuntele minua koskaan. Ei kehu tai hellittele. En voi sietää koko miestä. Jostakin jos saisi miehen joka rakastaisi ja hellisi niin kuin naista kuuluu pitää. Sellaisia tuskin vapaana enää on kolmikymppisten joukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi