Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄIDIT! Onko teillä ulkoiluvaatteita? Minkä merkkisiä?

Vierailija
17.04.2012 |

Itsellä Ice Peak mutta meinaan ostaa uuden joten suositelkaa! Käyttö leikkipuistoissa, metsässä, pyöräillessä, hölkällä/lenkillä, laavulla, pienessä sateessa jne.

saisi olla "tyylikäs" ja alle sään mukaan mahtua fleeceä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkyydestä en niin tiedä... toi haltin puku on varmaan 10 vuotta vanha, ja 2-laatuisena ostettu. On kyllä maksanut itsensä!

Vierailija
2/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takki ja housut..siihen tuli kaupan päälle viä pipo,hanskat ja fleece-alusasu..makso syksyllä jonkun 150..ja on ollut hyvä.Pitää tuulen ja pienen sateen.Suosittlen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ulkoiluvaatteet:

Talvella:

18 vuotta vanhat kaverilta saadut Rukkan toppahousut.

10 vuotta vanha a-merkkinen (mikä se oli? Lapuista on kulunut kaikki tiedot pois) toppatakki.

Kesällä:

15 vuotta vanha Luhta-merkkinen ulkoilutakki.

Äitini työpaikan tuulipuvun housut.

Lisäksi mulla on Lidlin juoksuhousut, viime kesän mallistoa :D

Vierailija
4/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista tykkään ja pidän paljon, reima on paksumpi, rukka keveämpi.

Vierailija
5/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulal ei oo kumpaakaan,mua ei niihin kuteisiin saa..

Vierailija
6/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse pukeutuisi johonkin esim. Partioaitasta ostettuun 350e maksavaan ulkoilupukuun jos menet ulkoilemaan?

Itse ainakin omistan haltin alusasun, haglöfsin windfleece takin keskikerrokseksi, ja sitten on tuo ice peak jonka tahtoisin vaihtaa johonkin ns.tyylikkäämpään ja laadukkaampaan. Kaupungille, kauppaan ja työhön on tietysti tavalliset vaatteet eli siisti takki ja kengät, farkut jne.

Vierailija
7/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Jack Wolfskin ja Fjällräven. Erityisesti Jack Wolfskinin takeista osa on ihan kaupunkikelpoisiakin.

Ostin aiemmin merkittömiä tai Ice Peakin vaatteeita, mutta sitten tajusin, kuinka paljon kuitenkin vietän aikaa ulkoiluvaatteissa, ja satsasin.

Vierailija
8/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talveen ja välikauteen, kenkinä enimmäkseen Pampakset. mieluummin satsaan kunnon kamppeisiin jotka kestää. Ovat usein klassisia malleja jotka on muodissakin aina :)

Vierailija
9/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gore-texinä ja windstopperina.

Myös molempien merkkien fleecejä löytyy. Molemmat merkit toimivat mielestäni yhtä hyvin, eli pitävät vettä, hengittävät ja kestävät käytössä.

Vierailija
10/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvellakin ulkoillessa villakangas takki,siihen sopiva kaulaliina,suorat housut/farkut ja talvisaappaat tai nilkkurit. Ei mua saa noihin vaatteisiin olkoot sitten kuinka kalliita..

Vierailija
11/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta-laatusuhteeltaan todella hyvä ja kivannäköisiäkin vielä!

Vierailija
12/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mielestä niin rumia/noloja vai miksi et? Etkö käy pyöräilemässä, lenkillä, hölkällä, luontopoluilla lasten kanssa tai yksin? En itse ainakaan viitsisi käydä joka ilta hölkällä saapikkaissa, farkuissa ja villakangastakissa joita kyllä käytän muulloin. :D

Vierailija
13/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkejä mm. North Face, Pelle P, Peak Performance, Cross, Nike, Red/Green, Haglöfs, Sasta. On gorea ja ilman, kevyttä ja paksumpaa, toppa ja kuorta, softshelliä ja muuta :-)

Harrastan koiran kanssa kävelyä, juoksemista, ratsastusta, golfia ja mökkeilyä, eli tosi paljon tulee vietettyä ulkona aikaa ja haluan tehdä sen kunnon kamppeissa.

Vierailija
14/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulal ei oo kumpaakaan,mua ei niihin kuteisiin saa..

No, tapansa kullakin. Mua kyllä harvemmin saa esim. jakkupuvussa hiekkalaatikon reunalle tai lenkkipolulle. Vaunulenkit työnnän mieluiten kiristävissä farkuissa, pitsirintaliivit caschmere-neuleen alla ja rymistelen kuraisilla teillä parhaissa korkokengissä.

Vierailija
15/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvellakin ulkoillessa villakangas takki,siihen sopiva kaulaliina,suorat housut/farkut ja talvisaappaat tai nilkkurit. Ei mua saa noihin vaatteisiin olkoot sitten kuinka kalliita..

Miksi jotkut eivät osaa pukeutua tilanteen mukaan? Mä en ikinä pilaisi villakangastakkiani jossain lumileikeissä tai hikoilemalla se päällä lenkeillä.

Vierailija
16/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylistä en tiiä, mutta kaikenlaista löytyy, talven toppavaatteet ostin h&m:sta jo vuosia sitten ja ovat olleet tosi iso positiivinen yllätys. Haglöf, halti ja fjällräven on mulla usein. Nyt kun oon raskaana ni ostin polarn o pyretistä windfleecen, on ollu tosi hyvä tälläsellä säällä. varmaan menee vaikkei olis raskaanakaan..

Vierailija
17/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen TOSI PALJON sekä lasten että koirien kanssa kelissä kuin kelissä. Kerran vuodessa ostan uuden asun ja vielä ne vanhatkin mahtuvat hyvin päälle. Löytyy esim. Didrikssonia, Rukkaa, Haltia, Raiskia, Torstaita, Icepeakia..,

Haglöfssin goren ostan varmaan seuraavaksi, tähän mennessä se on tuntunut ihan liian kalliilta kun kuitenkin aktiiviseen käyttöön tulee eikä miksikään edustusasuksi.

Vierailija
18/32 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ulkoilee koiran ja lasten kanssa joka päivä niin vaatteeksi ei kelpaa farkut ja nahkatakki vaan pitää olla todellakin tuulen, sateen jne pitävää, mutta hengittävää, mukavaa, mutta kivannäköistä. Silkkaa tyhmyyttä ois pönöttää jossain farkussa pakkasella kolme tuntia kun ulkoilee lasten kans.

Vierailija
19/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin ne tuntuvat pitävän halvemmatkin mallit, kun niitä hoitaa oikein.

kalvopukuja sulla on ollut/on ja oletko käyttänyt niitä ihan kaatosateellakin? Varsinkin näin kolealla sateisella säällä tuollainen olis ulkoilijan unelma kun ei tarttis pelätä että vesi pääsee puvun sisään kastelemaan sisävaatteet. Varsinkin huppu, hartiat, rinnukset ja jalkojen etupuoli tuntuvat kastuvan mun ulkoilupuvuissa helposti. Pyörällä ajaminen onkin sitten oma lukunsa, turha ees luetella mitä kastuu:-)

Vierailija
20/32 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvella saappaat jalassa, kesalla converset. lenkkareitakaan en omista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi