Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät Englannissa! Mistä minulle (vieras) kaunis puku ja siihen sopiva hattu?

Vierailija
17.04.2012 |

Eli siis sukulaishäät tulossa ja haluan tilaisuuteen sopivan puvun itselleni. Yleensä vierailla on hattu tai päähine ja haluaisin itselleni arvokkaaseen tilaisuuteen asianmukaisen vaatetuksen. Onko Suomessa mitään mistä hääpäähineitä saisi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa, suomalaisia hatuntekijöitä on!

Helsinkiläisenä lähtisin melko varmasti Stockmannille. Entäpä Stockan verkkokauppa?

Vierailija
2/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkään sellaisia joita oikeissa brittiläisissä häissä on. Olen kuitenkin jo muutamissa häissä siellä käynyt, ja en ole täällä keskisuurella paikkakunnallani sellaisia nähnyt.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikaupasta ei löytynyt. Ja haluaisin sitä koittaa päähäni, jotta tietäisin sopiiko. Lisäksi pitää tietysti katsoa, että mekko ja päähine sopivat yhteen. Ehkäpä kun pian matkustan Helsinkiin löytäisin sopivan kaupan. Tulisiko pääkaupunkiseudulla jotain mieleen?

Ja tässä esimerkki hatusta:

http://www.houseoffraser.co.uk/Jacques+Vert+Fondant+pink+fancy+hat/1611…

Tämän tyyppisiä hattuja Briteissä käytetään.

ap

Vierailija
4/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
7/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vielä ihania hattukauppoja. Mm. Korkeavuorenkadulla.

Vierailija
8/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin netin olevan paras vaihtoehtosi, mutta koko saattaa mennä pieleen, vaikka tietäisit sen. Pääsääntö kovasta materiaalista olevissa hatuissa on, että älä ota liian isoa. Jos hatussa on esim. huopaa, on syytä ottaa mieluummin isompi, koska ne kutistuvat ikääntyessään.

Itse olen ostanut hatut Briteistä hattuliikkeistä. Sielläkin löytyy vaatekaupasta hattuja, mutta jos haluaa hatun, jota sielläkin arvostetaan, budjetti on hyvä olla noin 100 puntaa, vähän päälle ja hattuliikkeen valikoimasta. Ei kaikki sielläkään sellaisia osta, mutta varmasti juuri häissä käyttävät sellaista, jos ovat ostaneet sellaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme