Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävikö Jehovia erityisen usein ovellanne kun olitte kotona

Vierailija
17.04.2012 |

pienen lapsen/lasten kanssa?

Meillä kävi. Olen edelleen kotirouva mutta lapset jo koulussa. Nyt ei enää näy Jehovia...

Haistaakohan ne että tuossa pikkulapsivaiheessa nainen on usein uudessa, herkässä ja heikossakin tilassa ja siksi yrittävät tunkea manipuloimaan? Mietinpähän vain, onko niillä jotain listoja potentiaalisista "uhreista"?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta kyllästyin niin, että ilmoitin tekeväni ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta, koska selkeästä kiellosta huolimatta ramppasivat ovellamme. Sitten tuli pitkä tauko.

Vierailija
2/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehditty edes saada kaikkia tavaroita paikoilleen, kun änkesivät ovelle. kaksi miestä oli ja ensimmäiseksi totesivat että tehän olette uusia asukkaita ja toinen vilkaisi mun nimetöntä ja sanoi "ette siis ole naimisissa, miksi?" Joo...sen jälkeen lähtivät livakkaan, eivätkä uudelleen ole tulleet. Sen verran räjähdin! Mitä vittua meidän yksityiselämä niille kuuluu? Ilmeisesti kyttäävät asuinaluetta ja hyökkäävät heti kun muuttokuorman jossain näkevät. Omakotitalossa siis asutaan. En sitten tiedä, oliko tään talon entiset asukkaat jotain hihhuleita, ainakin vaikuttivat siltä. liekö vinkanneet uskonveljilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aluetttä käydään järjestelmällisesti.

tosiaisia vaan on se, että kotiäidit ovat , yllätys yllätys, kotona ELI HEIDÄT TAVOITTAA JUURI KODITSSAN PARHAITEN

SITTEN, KUN MENNÄÄN TÖIHIN , EI OLLA KOTONA ;)

työssäkäyvät on kiireisiä, iltaisin mennään kaupoille, on kouluikäisten harrastuksia , vanhempainiltoja jne jne

eli parhaiten kotoota tavoittaa juuri kotiäidit, eläkeläiset jn ejne

eli kyseessä ei ole se, että juuri yritettäissiin tavoittaa mitään tiettyä ihmisryhmää

tavoitteena on kertoa totuutta KAIKILLE IHMISILLE

Vierailija
4/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmin ovat luovuttaneet kokonaan.

Sanoin suoraan että ei kiinnosta tippaakaan eikä tule kiinnostamaankaan. Ja jos niin sattuisi käymäänkin niin tiedän hyvin missä teidän valtakunnansali on, tulen sitten itse sinne, mutta te ette enää ramppaa mun pihassa.

Kai ne sitten uskoivat että me ei tosiaankaan käännytä jehovalaisuuteen.

Vierailija
5/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin jehovia kävi useammin ja nykyään vähemmän. Viimeksi kun kävivät ja esittäytyivät etukäteen miehelle, niin oikein kyselivät nukkuuko vauva rattaissa toisen oven edessä! Mitä ihmettä niille tai kenellekään kuuluu kuka siellä nukkuu vai onko rattaat tyhjänä. Kun kuulin nuo kyselyt tuli heti mieleen että lapsen ryöstäjät on liikkeellä, hain heti vauvan sisälle.

Eihän noistakaan tiedä onko ne oikeita jehovia vai kyylääviä varkaita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi